- 45 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
G&P byla založena v roce 1994 a specializuje se na poskytování špičkových řešení v oblasti řízení jakosti pro výrobní průmysl. Dnes působíme celosvětově s více než 1400 zaměstnanci. Naší klíčovou hodnotou jsou jakost, znalosti a služby, a díky praktickému zapojení a spolupráci na vedoucích úrovních budujeme silná a dlouhodobá partnerství se zákazníky.
⭕ Kompletní odpovědnost za svěřené projekty v oblasti kvality
⭕ Denní komunikace s kontaktními osobami u zákazníků (od mistrů po manažery)
⭕ Vedení týmu ve dvou úrovních (vedoucí směn a inspektoři)
⭕ Nastavení procesů nových projektů a příprava projektové dokumentace
⭕ Implementace firemních standardů, BOZP a PO
⭕ Organizace náborů a vedení personální politiky
⭕ Dosažení stanovených cílů a pravidelné reportování nadřízenému (Business Manager)
⭕ Účast na procesních i zákaznických auditech
⭕ Denní kontrola projektů a realizace nápravných opatření
⭕ Podpora administrativního a finančního oddělení
⭕ Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
⭕ Angličtina slovem i písmem (min. B2), znalost němčiny výhodou
⭕ Zkušenosti s vedením týmu, ideálně v automotive
⭕ Znalost ISO9001, ISO 16949, 8D, FMEA, 5WHY, Pareto, 5S výhodou
⭕ Uživatelská znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
⭕ Výborné komunikační a organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, flexibilita
⭕ Řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič
⭕ Finanční ohodnocení dle schopností a zkušeností
⭕ Kreativní a zajímavou práci
⭕ Možnost kariérního růstu
⭕ Stabilní zázemí perspektivní společnosti v automobilovém průmyslu
⭕ Služební automobil, mobilní telefon a laptop
⭕ Stravenky 150 Kč/den
⭕ 2 sick days/rok

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.