Staň se managerem v KFC v Praze!

Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Odborné vyučení bez maturity
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

O nás

Staň se součástí stabilní společnosti, kde vše, co děláme, děláme s vášní - pro lidi, rozvoj a skvělé jídlo.

Oblast gastronomie a fast foodu je tvým koníčkem a chceš se posunout ve své kariéře zase o krůček dál? Toužíš po skvělém týmu lidí táhnoucím za jeden provaz? Pak neváhej a pošli nám svůj životopis, protože právě to s námi zažiješ!

Máš ambice stát se manažerem, vést tým lidí a posouvat se v kariéře? Přidej se k vedení jedné z pražských poboček KFC!

Náplň práce:

  • Organizace a vedení zaměstnanců na směně, motivace a podpora tvého týmu
  • Dohled na hladký chod restaurace, kontrola čistoty i dodržování standardů
  • Starost o jednu ze dvou oblastí - produkt nebo facility: zajištění objednávek surovin, inventur, kvality produktu nebo péče a servis vybavení restaurace
  • Zapojení do každodenního provozu – komunikace s hosty a zajištění toho nejlepšího zákaznického servisu, příprava našich skvělých produktů, zajištění hygieny

Nezáleží na předchozích zkušenostech s vedením týmu – rádi ti dáme šanci růst a rozvíjet se! Stačí chuť a nadšení pracovat s lidmi, učit se nové věci a být součástí silné značky.

Co od Vás očekáváme:

  • Chuť rozvíjet sebe i lidi okolo
  • Týmového ducha
  • Odpovědný přístup
  • Kreativní a ambiciózní smýšlení

Co Vám můžeme nabídnout:

  • stabilní práci
  • férové ohodnocení
  • systém školení a jasně nastavenou cestu kariérního růstu.
  • Vedení k rozvoji tvých soft skills (leadership, time management, stres management, krizový management, atd.)
  • Spoustu lákavých benefitů

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Zálohy ze mzdy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti

Sídlo firmy

AmRest s.r.o.
Walterovo náměstí 329/3
158 00 Praha

IČO: 26476215
Datová schránka: u4ymcxa
Další informace:
GPS: 50.0571898,14.3723549,
S-JTSK: -746807.86 -1045932.83, RUIAN: 77891678

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.