- Zkrácený úvazek
O nás
ACTIVA spol. s r.o. byla založena v roce 1992 a dnes patří k nejvýznamnějším firmám v oboru kancelářských a školních potřeb s nejširší sortimentní nabídkou na českém trhu. Sídlo společnosti a centrální sklad se nachází v Praze 9-Letňanech. Prostřednictvím svých poboček v Brně, Českých Budějovicích, Hradci Králové, Olomouci, Ostravě, Plzni a Ústí nad Labem zajišťuje ACTIVA distribuci zboží a servis více než 25 000 zákazníkům z řad firem, maloobchodů i velkoobchodů na celém území České republiky. Její roční obrat již několik let přesahuje 1,5 miliardy Kč, v současné době zaměstnává více než 420 pracovníků.
Renomovaný dodavatel kancelářských potřeb přijme regionálního obchodního managera pro Prahu. Regionální obchodní manager je zodpovědný za obchodní aktivity ve svěřeném regionu, vede tým regionálních obchodních zástupců, spolupracuje s nimi na vyhledávání nových obchodních příležitostí a přípravě výběrových řízení a nabídek.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- obchodní zkušenosti s klíčovými zákazníky min. 2 roky
- zkušenost s vedením menšího týmu lidí
- profesionální a samostatnou osobnost
- komunikativnost
- schopnost řešení problémů
- analytické myšlení
- výbornou znalost EXCEL a celkovou počítačovou gramotnost
- ŘP sk. B
- čistý trestní rejstřík
Co Vám můžeme nabídnout:
- zázemí úspěšné společnosti
- zajímavé finanční ohodnocení
- služební vůz
- notebook
- příjemné pracovní prostředí
- zaměstnanecké benefity
- nástup možný IHNED
Benefity
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Služební auto
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Slevy na firemní zboží