- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Již více než 10 let pomáháme mateřským, základním i středním školám v celé republice s administrací nejrůznějších dotací a projektů. Dlouhodobě s námi spolupracuje několik set škol, pomohli jsme úspěšně realizovat několik tisíc projektů. Školy si cení zejména naší spolehlivosti, přesnosti, vstřícného a přátelského přístupu.
Nově začínáme školám nabízet i službu účetnictví - mzdového i běžného.
Chceme službu posunout do moderního pojetí. Podobně jako u administrace projektů, chceme řediteli co nejvíce ulevit od jakékoliv zbytné práce (např. nevidíme důvod, proč by ředitelé škol museli v dnešní době předávat účetním jakékoliv doklady ve fyzické podobě).
Chceme vytvořit systém, kdy ředitel i účetní uvidí aktuální stav účetnictví i odpovědi na jakékoliv otázky na pár kliknutí v uživatelsky příjemném online prostředí.
Myslíme si, že účetnictví může být zcela bez problémů zpracováváno na dálku (např. pro školu v Karlových Varech, může pracovat účetní z Brna).
Hledáme účetní, pro vedení mzdového i běžného účetnictví mateřských a základních škol (případně i dalších příspěvkových organizací).
Očekáváme, že máte zkušenosti s vedením účetnictví pro školy.
Očekáváme, že chcete společně s námi aktivně vymýšlet, jak službu pro školy co nejvíce zlepšit a zefektivnit na obou stranách. Bude s tím na začátku spojeno trochu práce a starostí, ale ve výsledku to přinese usnadnění pro všechny strany.
Spolupráce se školami bude nabíhat postupně, postupně tedy chceme rozšiřovat i náš tým. Otevřeni jsme jakýmkoliv formám spolupráce - a to i na částečný úvazek.
Jsme malá firma, založená na přátelských vztazích, zodpovědnosti a samostatnosti.
Každý z nás ví, co a jak má dělat - svou práci si organizuje každý sám, jak uzná za vhodné. Důležité je, aby práce byla včas a správně udělána.
Když je potřeba, tak si emailem nebo po telefonu vyměňujeme zkušenosti, rady i nápady.
Jednou za čas se sejdeme na společném setkání.
Kanceláře máme v Hradci Králové a ve Svitavách, výhledově i v Karlových Varech. Tam vám klidně poskytneme zázemí. Ale zcela bez problémů je možné práci vykonávat i z domova.
Aby se vám z domova dobře pracovalo, můžeme vám nabídnout notebook i telefon včetně připojení na internet a telefonního tarifu.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.