- 24 000 – 28 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Již více než 10 let pomáháme mateřským, základním i středním školám v celé republice s administrací nejrůznějších dotací a projektů. Dlouhodobě s námi spolupracuje několik set škol, pomohli jsme úspěšně realizovat několik tisíc projektů. Školy si cení zejména naší spolehlivosti, přesnosti, vstřícného a přátelského přístupu.
Nově začínáme školám nabízet i službu účetnictví - mzdového i běžného.
Chceme službu posunout do moderního pojetí. Podobně jako u administrace projektů, chceme řediteli co nejvíce ulevit od jakékoliv zbytné práce (např. nevidíme důvod, proč by ředitelé škol museli v dnešní době předávat účetním jakékoliv doklady ve fyzické podobě).
Chceme vytvořit systém, kdy ředitel i účetní uvidí aktuální stav účetnictví i odpovědi na jakékoliv otázky na pár kliknutí v uživatelsky příjemném online prostředí.
Myslíme si, že účetnictví může být zcela bez problémů zpracováváno na dálku (např. pro školu v Karlových Varech, může pracovat účetní z Brna).
Hledáme účetní, pro vedení mzdového i běžného účetnictví mateřských a základních škol (případně i dalších příspěvkových organizací).
Očekáváme, že máte zkušenosti s vedením účetnictví pro školy.
Očekáváme, že chcete společně s námi aktivně vymýšlet, jak službu pro školy co nejvíce zlepšit a zefektivnit na obou stranách. Bude s tím na začátku spojeno trochu práce a starostí, ale ve výsledku to přinese usnadnění pro všechny strany.
Spolupráce se školami bude nabíhat postupně, postupně tedy chceme rozšiřovat i náš tým. Otevřeni jsme jakýmkoliv formám spolupráce - a to i na částečný úvazek.
Jsme malá firma, založená na přátelských vztazích, zodpovědnosti a samostatnosti.
Každý z nás ví, co a jak má dělat - svou práci si organizuje každý sám, jak uzná za vhodné. Důležité je, aby práce byla včas a správně udělána.
Když je potřeba, tak si emailem nebo po telefonu vyměňujeme zkušenosti, rady i nápady.
Jednou za čas se sejdeme na společném setkání.
Kanceláře máme v Hradci Králové a ve Svitavách, výhledově i v Karlových Varech. Tam vám klidně poskytneme zázemí. Ale zcela bez problémů je možné práci vykonávat i z domova.
Aby se vám z domova dobře pracovalo, můžeme vám nabídnout notebook i telefon včetně připojení na internet a telefonního tarifu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?