- 45 000 – 52 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Hledáme vedoucího týmu pro vývoj a pánování, řízeníní projektů, technického zlepšování a inovace v oblasti automatizace.
Zaujala vás tato výzva?
Pošlete nám svůj životopis a přidejte se k nám!
* Vedení a rozvoj vývojového týmu jednoúčelových strojů
* Řízení projektů od návrhu po realizaci
* Plánování, organizace pracovních činností týmu
* Kontrola projektové a technické dokumentace
* Zlepšování výrobních procesů
* VŠ technického směru
* Praxe s projektovým řízením
* Zkušenost s vedením menšího týmu
* Nutný přehled v automatizaci (pneumatika, elektro, pohony, senzory)
* Tah na branku a schopnost motivovat ostatní
* Zázemí moderní společnosti
* Odpovídající nzdové ohodnocení
* Příspěvek na stravné, občerstvení na pracovišti
* Karta Multisport
* Dovolená navíc
* Penzijní připojištění
* Firemní akce i během roku
* Nástup možný ihned
* Lokalita Vyškov a okolí
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta. Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám. Těšíme se na spolupráci s Vámi!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.