- 40 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
Technik / správce vozového parku má přehled o všech firemních vozech a o jejich technickém stavu. Má na starost hlídání spotřeby PHM, kontrolu tankovacích karet a čerpání PHM. Přijímá požadavky od řidičů a plánuje servisy oprav ve spolupráci s dispečery a vedoucím servisu. Dále zabezpečuje STK, emise, hasičské přístroje, lékárničky a ostatní vybavení. Má na starost administrativu a evidenci vozidel spojenou s jejich chodem a údržbou. Je v komunikaci s uživateli vozidel a jednotlivými odděleními napříč firmou. Předává a přebírá vozidla od zaměstnanců, zaškoluje řidiče, připravuje podklady pro řešení pojistných událostí (fotodokumentace, sepsání poškození a plánování oprav). Fyzicky kontroluje vozidla, dohlíží nad technickým stavem, kontroluje povinné a předepsané vybavení vozidel, vázacích a upínacích prostředků, vede evidenci ověřování tachografů u tahačů.
Jste týmový hráč, ochotný se učit novým věcem, dovednostem a znalostem? Dokážete si udělat ve věcech pořádek, máte organizační schopnosti a nebojíte se zvednout telefon a komunikovat?
Pak hledáme právě Vás! Pozice je vhodná i pro absolventy, rádi Vás zaškolíme a vše naučíme.
DRUH PRACOVNÍHO POMĚRU
" hlavní pracovní poměr
ODMĚNA
" odvíjející se od Vašich dosavadních zkušeností, nasazení, výsledků, odbornosti a schopností v rozmezí 35.000,– Kč – 40.000,– Kč
POŽADUJEME
" minimálně výuční list nebo maturitu z technického oboru
" manuální zručnost, ochotu se vzdělávat, být týmový hráč, pracovitost a dochvilnost
" schopnost číst v technické dokumentaci, držet výrobcem stanovené postupy a v případě potřeby najít alternativní způsob opravy
" organizační schopnosti při správě vozového parku – osobních a nákladních vozidel, autobusů
" řidičské oprávnění skupiny B, C, (D, C+E výhodou nikoliv podmínkou) – rozšíření skupin zajistíme
" profesní průkaz, kartu řidiče – profesní školení zajistíme
" školení ADR, VZV (není podmínkou, školení zajistíme)
" znalost práce na PC (MS Office)
" dobré organizační a komunikační dovednosti
" zodpovědnost za svěřené hodnoty
" pozitivní a vstřícný přístup
" znalost provozu a údržby vozidel vítány
CO MŮŽEME NABÍDNOUT
" správu moderního, pravidelně obměňovaného vozového parku (tahače značek Volvo a Mercedes, autobusy značek Volvo, Setra a Neoplan) – zajišťujeme běžný servis od výměny olejů, plnění klimatizací, geometrie, zkušebna brzd nebo pneuservis
" zázemí a vstřícnost stabilní rodinné firmy s vlastním servisem (podnikáme nepřetržitě od roku 1994)
" smlouvu na dobu neurčitou
" možnost tankování PHM za firemní ceny
" příspěvek na dojíždění od 25 km
" možnost servisování vlastních vozidel
" odměny nad rámec mzdy za vykonanou práci
" možnost zapůjčení firemního vozidla
" pravidelně vyplácenou měsíční mzdu
" možnost týdenních záloh
" mzdu odvíjející se od Vašich dosavadních zkušeností, odborností a schopností
" provize z dohodnutých zakázek
" firemní akce
" firemní pracovní oblečení
" firemní tarify
" zajistíme veškerá potřebná školení
ZAUJALA VÁS TATO NABÍDKA?
Pošlete nám životopis na e-mail Odpovědět na inzerát (kde uveďte i telefonní kontakt na Vás), následně se s Vámi spojíme a domluvíme si osobní schůzku na firmě (Brno, Komárov, Železná 18).
LECHNER CZ, s.r.o.
Staré náměstí 188/10
619 00 Brno
IČO: 26221535
Datová schránka: rifhzhj
Další informace:
GPS: 49.145627229641,16.621993976485,
S-JTSK: -597738.26 -1166333.34,
RUIAN: 19036710
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.