- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Technik / správce vozového parku má přehled o všech firemních vozech a o jejich technickém stavu. Má na starost hlídání spotřeby PHM, kontrolu tankovacích karet a čerpání PHM. Přijímá požadavky od řidičů a plánuje servisy oprav ve spolupráci s dispečery a vedoucím servisu. Dále zabezpečuje STK, emise, hasičské přístroje, lékárničky a ostatní vybavení. Má na starost administrativu a evidenci vozidel spojenou s jejich chodem a údržbou. Je v komunikaci s uživateli vozidel a jednotlivými odděleními napříč firmou. Předává a přebírá vozidla od zaměstnanců, zaškoluje řidiče, připravuje podklady pro řešení pojistných událostí (fotodokumentace, sepsání poškození a plánování oprav). Fyzicky kontroluje vozidla, dohlíží nad technickým stavem, kontroluje povinné a předepsané vybavení vozidel, vázacích a upínacích prostředků, vede evidenci ověřování tachografů u tahačů.
Jste týmový hráč, ochotný se učit novým věcem, dovednostem a znalostem? Dokážete si udělat ve věcech pořádek, máte organizační schopnosti a nebojíte se zvednout telefon a komunikovat?
Pak hledáme právě Vás! Pozice je vhodná i pro absolventy, rádi Vás zaškolíme a vše naučíme.
DRUH PRACOVNÍHO POMĚRU
" hlavní pracovní poměr
ODMĚNA
" odvíjející se od Vašich dosavadních zkušeností, nasazení, výsledků, odbornosti a schopností v rozmezí 35.000,– Kč – 40.000,– Kč
POŽADUJEME
" minimálně výuční list nebo maturitu z technického oboru
" manuální zručnost, ochotu se vzdělávat, být týmový hráč, pracovitost a dochvilnost
" schopnost číst v technické dokumentaci, držet výrobcem stanovené postupy a v případě potřeby najít alternativní způsob opravy
" organizační schopnosti při správě vozového parku – osobních a nákladních vozidel, autobusů
" řidičské oprávnění skupiny B, C, (D, C+E výhodou nikoliv podmínkou) – rozšíření skupin zajistíme
" profesní průkaz, kartu řidiče – profesní školení zajistíme
" školení ADR, VZV (není podmínkou, školení zajistíme)
" znalost práce na PC (MS Office)
" dobré organizační a komunikační dovednosti
" zodpovědnost za svěřené hodnoty
" pozitivní a vstřícný přístup
" znalost provozu a údržby vozidel vítány
CO MŮŽEME NABÍDNOUT
" správu moderního, pravidelně obměňovaného vozového parku (tahače značek Volvo a Mercedes, autobusy značek Volvo, Setra a Neoplan) – zajišťujeme běžný servis od výměny olejů, plnění klimatizací, geometrie, zkušebna brzd nebo pneuservis
" zázemí a vstřícnost stabilní rodinné firmy s vlastním servisem (podnikáme nepřetržitě od roku 1994)
" smlouvu na dobu neurčitou
" možnost tankování PHM za firemní ceny
" příspěvek na dojíždění od 25 km
" možnost servisování vlastních vozidel
" odměny nad rámec mzdy za vykonanou práci
" možnost zapůjčení firemního vozidla
" pravidelně vyplácenou měsíční mzdu
" možnost týdenních záloh
" mzdu odvíjející se od Vašich dosavadních zkušeností, odborností a schopností
" provize z dohodnutých zakázek
" firemní akce
" firemní pracovní oblečení
" firemní tarify
" zajistíme veškerá potřebná školení
ZAUJALA VÁS TATO NABÍDKA?
Pošlete nám životopis na e-mail (kde uveďte i telefonní kontakt na Vás), následně se s Vámi spojíme a domluvíme si osobní schůzku na firmě (Brno, Komárov, Železná 18).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?