- 32 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Společnost CCC patří k nejrychleji rostoucí prodejní síti obuvi v české republice i ve světě. Jsme dynamická firma, která nabízí perspektivní pracovní místa ve stabilním mezinárodním prostředí s možností kariérního růstu a osobního rozvoje.
HalfPrice - skvělé značky & skvělí lidé!
HalfPrice je moderní koncept prodejen v segmentu off-price (spadající do skupiny MODIVO GROUP).
Nabízí širokou škálou populárních světových značek napříč mnoha produkty, včetně oblečení, obuvi, doplňků, sportovního vybavení, hraček a doplňků do domácnosti.
Za poslední dva roky jsme otevřeli více než 160 prodejen, zaměstnáváme 4600 #SkvělýchLidí. Prodejny máme ve více než 14 evropských zemích. A ještě nekončíme!
Stále rosteme, rozšiřujeme náš sortiment a hledáme nové talenty!
Vzhledem k dynamickému rozvoji v Čechách hledáme kolegu/kolegyni do týmu na pozici Asistent/ka prodeje!
• Příjem a zpracování dodávky zboží, plné pokladů a nejzajímavějších mezinárodních značek.
• Prezentace a organizace sortimentu na prodejní ploše.
• Díky vám bude moci zákazník pohodlně vyzkoušet objevené poklady.
• Jste k dispozici 20 hodin týdně.
• Jste týmový hráč/ka.
• Jste komunikativní a k novým výzvám přistupujete s nadšením.
• Chcete se učit a rozvíjet se.
• Máte možnost pracovat o víkendech a na směny – jsme připraveni přizpůsobit pracovní rozvrh Vašim potřebám.
• Rozmanitou pracovní náplň – seznámíte se s celou prodejnou a všemi odděleními.
• Propracovaný zaškolovací proces – budeme Vám (nejen) v začátcích podporou.
• Flexibilní pracovní dobu.
• Získání unikátních zkušeností v off-price světě.
• Možnost dalšího karierního růstu spojeného s dynamickým rozvojem společnosti.
• Slevy na zboží v rámci skupiny MODIVO Group (HalfPrice, CCC, Eobuv, Modivo).
• Zvýhodněnou Multisport kartu.
• Příspěvek za odpracovaná léta (po 12 měsících 1 000 Kč k nástupní mzdě, po 24 měsících 2 000 Kč k nástupní mzdě).
• Odměnu za doporučení nového zaměstnance.
• Jubilejní prémie.
• Příspěvek na stravné.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.