- 45 000 – 47 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Mistr výroby! Pokud máte zkušenosti s vedením lidí, jste pro-aktivní a otevřený novým úkolům, rádi Vás uvítáme ve svém týmu.
Staňte se součástí naší dlouholeté tradice v potravinářské výrobě, stačí jen zaslat životopis.
* řízení a koordinace výroby ve 3 směnném provozu
* vedení a motivování pracovního týmu, hodnocení zaměstnanců
* využití výrobních technologií a kapacit s ohledem na optimalizaci výrobních procesů z hlediska termínů, kvality a efektivnosti využitých zdrojů
* zajištění výrobní kvality
* zajištění a kontrola dodržování správné výrobní praxe, pořádku a hygienický předpisů (HACCP, BRC, IFS, OFSS)
* správa systémových dat v IS, výrobní reporting
* zástupce vedoucího výroby
* SŠ vzdělání s maturitou
* uživatelská znalost práce na PC
* praxe na obdobné pozici, zkušenosti s vedením kolektivu
* ochota pracovat ve 3 směnném režimu (Po – Pá; týden noční/odpolední/ranní)
* pro-aktivní přístup s cílem neustále zlepšovat procesy, operativní jednání a otevřenost při řešení změn
* předpoklad pro osobní a profesní růst
* dobré komunikační a organizační schopnosti
* orientace na výsledek, smysl pro detail, spolehlivost
* samostatnost, odpovědnost a flexibilita
* dobrý zdravotní stav (zdravotní způsobilost pro práci v potravinářství)
* silné finanční zázemí nadnárodní společnosti
* stabilní práce ve stále se rozvíjející společnosti a v rozšiřujícím se týmu
* zajímavé finanční ohodnocení s možností dalšího růstu
* náborový příspěvek 20.000 Kč
* odměny a bonusy (vánoční, jubilejní, roční...)
* 25 dnů dovolené za kalendářní rok
* možnost nákupu firemních výrobků za zvýhodněnou cenu
* občerstvení na pracovišti (voda, káva)
* čisté, nové a moderní pracovní prostředí
* firemní pracovní oblečení a jeho údržba – plně hrazena firmou
* firemní akce, očkování proti chřipce
* odměna za doporučení nového zaměstnance až 20.000 Kč
* příspěvek zaměstnavatele na penzijní/životní pojištění nebo DIP
* obědy dovážené na pracoviště – výběr z několika jídel
* možnost profesního růstu
* lokalita: Zásmuky u Kolína
* nástup MOŽNÝ IHNED!
Další informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.