- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
ABOUT THE EMPLOYER
Operating for more than 140 years, we are a global innovation-oriented automotive manufacturer with sales of €33.3 billions in 2013. We operate in five business segments with over 189,000 professionals in 49 countries. We deliver and develop intelligent technologies for mobility and transport as one of the leading automotive suppliers and the 4th largest tire manufacturer in the world. Our corporation continuous growth on a global scale is taking us on a greater position in global competition. As an employer, we value your expertise and reward you with career development opportunities.
YOUR ROLE WILL BE
This is a fantastic opportunity for someone who is looking to work as part of a team, manage their own workload and have exposure to working towards contract agreements and service level agreements. Part of this role includes client interaction via phone and e-mail. Therefore, enjoying communication and having a passion for excellence in service and teamwork will ensure your success.
By joining our French Team, you will be responsible for the relevant HR administration by accurately processing employee attendances, absences, holidays, wage changes and other records in order to be able to calculate salaries at the end of the month. You will be responsible for having all relevant accounting and auxiliary system requirements met (e.g. banking requirements, tax filings, benefits, pension and stock record keeping, wage garnishments), and ensure that all documentation and system data are up-to-date. Within this role you will also manage daily communication with clients, respond to their inquiries, cooperate with them and help to develop long-term relationship.
You will be provided with all relevant training and supervision and that takes from 3 to 6 months before you start working independently.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.