HR Specialist with SAP experience

Praha
30.000 – 39.999 Kč
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Bakalářské
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou od 16. 11. 2016

ABOUT THE EMPLOYER:

When you join us, you will be a part of a global company providing business consulting services in the field of Finance, Telecommunications, Informatics among many others that you will be amaze to hear about. With operation centers in more than 70 countries all over the world, today this corporation is a globally recognized leader of the „next generation“ of business consulting with a reported revenue of billions of dollars.

As an employer, our client is ranked among the most diverse and innovative companies to work for today in various magazines like The Wall Street Journal.

This is not only a good chance to get the job you are looking for, but an opportunity to grow in skills and professional experience at the international level and with a Fortune 500 international corporation.

ABOUT THE ROLE:

Our Human Resources department partners with HR Business Partners and HR Centers of Excellence to support business objectives by responding to customer inquiries, processing HR transactions, and administering standardized functions.

As a HR Specialist you will be responsible for coordinating and administering specific HR process areas, such as employee benefit programs, employee relations, joining and leaving, personnel details changes, payments and allowances, mobility, and performance management alongside adherence to Service Level Agreements and Operation Level Agreements.

You will be also investigating, assessing and recommending solutions to employee queries, raising issues with the Team Lead and suggesting practical solutions to day-to-day issues. This role includes involvement in projects and migrations as needed.

THE IDEAL PROFILE:

  • A Bachelor’s degree ideally in HR Administration, Business Administration, Economics or related field
  • At least 1 year work experience in HR, Finance, Data Management or related position
  • The ability to manage multiple tasks
  • A demonstrated ability to maintain confidentiality and handle sensitive situations with solid 
judgment and discretion
  • Excellent verbal and written communication skills in English; advanced or higher level of French would be a great advantage
  • Exceptional customers focus and service orientation
  • Excellent interpersonal and conflict resolution skills
  • The ability to work independently and as part of a team
  • Proficient in Microsoft Office Suite (Excel, Word, PowerPoint)
  • Knowledge of SAP, Workday or other HRIS would be a great advantage

WE OFFER:

  • Very competitive remuneration
  • Permanent contract
  • Extensive corporate benefits package
  • Yearly bonuses
  • State of the art office building in Prague centre
  • Free refreshments in the workplace
  • Social events and team building activities
  • Extensive training and coaching
  • Perspective projects with an international scope
  • Positive and social working environment

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • 40 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
Ředitelství silnic a dálnic s. p. | Ředitelství silnic a dálnic s… | Nusle, Praha Nusle, Praha
  • Plný úvazek
včerejší
Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví | Oborová zdravotní pojišťovna… | Braník, Praha Braník, Praha
  • 63 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
DW Forklift s.r.o. | DW Forklift s.r.o. | Zličín, Praha Zličín, Praha
  • 25 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Tomas Arsov franchise s.r.o. | Tomas Arsov franchise s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Mezinárodní Konzervatoř Praha - International conservatory Prague, s.r.o. | Mezinárodní Konzervatoř Praha… | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • Plný úvazek
včerejší
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • 40 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Tomas Arsov franchise s.r.o. | Tomas Arsov franchise s.r.o. | Praha Praha
  • 25 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. listopadu
ASBISC ENTERPRISES PLC, Agency Prague, organizační složka | ASBISC ENTERPRISES PLC,… | Hostivař, Praha Hostivař, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. listopadu
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • 40 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 19. listopadu
Mezinárodní Konzervatoř Praha - International conservatory Prague, s.r.o. | Mezinárodní Konzervatoř Praha… | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. listopadu
Mezinárodní Konzervatoř Praha - International conservatory Prague, s.r.o. | Mezinárodní Konzervatoř Praha… | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 19. listopadu
Metaldyne Oslavany, spol. s r.o. | Metaldyne Oslavany, spol. s r… | Oslavany Oslavany
  • 25 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. listopadu
Ing. Zuzana Šabacká | Ing. Zuzana Šabacká | Praha Praha
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 4. listopadu
Jobs 4 Joy SE v likvidaci | Jobs 4 Joy SE v likvidaci | Hodonín Hodonín
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. listopadu
HU service, s.r.o. v likvidaci | HU service, s.r.o. v likvidaci | Jaroměř Jaroměř
  • 13 000 – 14 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. listopadu
Jobs 4 Joy SE v likvidaci | Jobs 4 Joy SE v likvidaci | Mikulov, Břeclav Mikulov, Břeclav
  • 18 000 – 19 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Broker Investment, s.r.o., Správa železnic, státní organizace, Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Modivo Czech, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Ředitelství silnic a dálnic s. p., Global Truck s.r.o., Institut klinické a experimentální medicíny, kalkulator.cz, s.r.o., Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví, CPHCL Panorama, s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., DW Forklift s.r.o., Česká pošta, s.p., Evolution CZ s.r.o., B2M.CZ s.r.o., XXXLutz, mBlue Czech, s.r.o., Metrostav a.s., MIKUPEX TRADE s.r.o., Tomas Arsov franchise s.r.o., PaN servis s.r.o., Městská část Praha 3, Mezinárodní Konzervatoř Praha - International conservatory Prague, s.r.o., T-Mobile Czech Republic a.s., CRI ameba.eu, s.r.o., Triangle Recruitment CZ s.r.o., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., CentralWork s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Ministerstvo práce a sociálních věcí, VINCI Construction CS a.s., Tesco Stores ČR a.s., Concentrix Czech Republic, s.r.o., EKOSPOL a.s., ORA PRINT a.s., Lidl Česká republika s.r.o., Penta Hospitals CZ, s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., FAnn Retail, a.s., Deklarace odpovědného podnikání z. s., Allegro Retail a.s., 21 Consult Group s.r.o., Bageterie Boulevard, ASBISC ENTERPRISES PLC, Agency Prague, organizační složka, RIXO a.s., BusPlan Servis s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., HLAVNÍ MĚSTO PRAHA, TESCOMA s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Překladatel / Překladatelka, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Osobní bankéř / bankéřka, Účetní, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Konzultant / konzultantka IT, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Herec / Herečka, Manikér a pedikér / Manikérka a pedikérka, Lékař / Lékařka, Odborný pracovník / pracovnice, Provozní manažer / manažerka, Vedoucí týmu / Team leader, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Žižkov, Praha, Praha, Kamýk, Praha, Smíchov, Praha, Libeň, Praha, Horní Měcholupy, Praha, Nusle, Praha, Krč, Praha, Braník, Praha, Zličín, Praha, Střížkov, Praha, Stodůlky, Praha, Chodov, Praha, Karlín, Praha, Nové Město, Praha, Michle, Praha, Letňany, Praha, Holešovice, Praha, Vysočany, Praha, Vinohrady, Praha, Kunratice, Praha, Celá ČR, Radlice, Praha, Hostivař, Praha, Hloubětín, Praha, Ďáblice, Praha, Břevnov, Praha, Černý Most, Praha, Strašnice, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.