HR Specialist with SAP experience

Praha
30.000 – 39.999 Kč
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Bakalářské
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou od 16. 11. 2016

ABOUT THE EMPLOYER:

When you join us, you will be a part of a global company providing business consulting services in the field of Finance, Telecommunications, Informatics among many others that you will be amaze to hear about. With operation centers in more than 70 countries all over the world, today this corporation is a globally recognized leader of the „next generation“ of business consulting with a reported revenue of billions of dollars.

As an employer, our client is ranked among the most diverse and innovative companies to work for today in various magazines like The Wall Street Journal.

This is not only a good chance to get the job you are looking for, but an opportunity to grow in skills and professional experience at the international level and with a Fortune 500 international corporation.

ABOUT THE ROLE:

Our Human Resources department partners with HR Business Partners and HR Centers of Excellence to support business objectives by responding to customer inquiries, processing HR transactions, and administering standardized functions.

As a HR Specialist you will be responsible for coordinating and administering specific HR process areas, such as employee benefit programs, employee relations, joining and leaving, personnel details changes, payments and allowances, mobility, and performance management alongside adherence to Service Level Agreements and Operation Level Agreements.

You will be also investigating, assessing and recommending solutions to employee queries, raising issues with the Team Lead and suggesting practical solutions to day-to-day issues. This role includes involvement in projects and migrations as needed.

THE IDEAL PROFILE:

  • A Bachelor’s degree ideally in HR Administration, Business Administration, Economics or related field
  • At least 1 year work experience in HR, Finance, Data Management or related position
  • The ability to manage multiple tasks
  • A demonstrated ability to maintain confidentiality and handle sensitive situations with solid 
judgment and discretion
  • Excellent verbal and written communication skills in English; advanced or higher level of French would be a great advantage
  • Exceptional customers focus and service orientation
  • Excellent interpersonal and conflict resolution skills
  • The ability to work independently and as part of a team
  • Proficient in Microsoft Office Suite (Excel, Word, PowerPoint)
  • Knowledge of SAP, Workday or other HRIS would be a great advantage

WE OFFER:

  • Very competitive remuneration
  • Permanent contract
  • Extensive corporate benefits package
  • Yearly bonuses
  • State of the art office building in Prague centre
  • Free refreshments in the workplace
  • Social events and team building activities
  • Extensive training and coaching
  • Perspective projects with an international scope
  • Positive and social working environment

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o. | Manuvia Expert Recruitment CZ… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 60 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
SPA Studio s.r.o. | SPA Studio s.r.o. | Břevnov, Praha Břevnov, Praha
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
BBH, advokátní kancelář, s.r.o. | BBH, advokátní kancelář, s.r… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 120 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Centrum estetické medicíny s.r.o. | Centrum estetické medicíny s… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
LEROS, s.r.o. | LEROS, s.r.o. | Zbraslav, Praha Zbraslav, Praha
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Nemocnice následné péče Praha s r.o. | Nemocnice následné péče Praha… | Bohnice, Praha Bohnice, Praha
  • 25 000 – 27 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
EVROPA services Czech s.r.o. | EVROPA services Czech s.r.o. | Zbraslav, Praha Zbraslav, Praha
  • 40 000 – 120 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Minit, s.r.o. | Minit, s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro seniory
včerejší
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
včerejší
Ministerstvo práce a sociálních věcí | Ministerstvo práce a… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 32 180 – 46 819 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. | HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. | Smíchov, Praha Smíchov, Praha
  • 33 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
ADSESA Staff CONSULTING s.r.o. | ADSESA Staff CONSULTING s.r.o. | Praha Praha
  • 45 000 – 48 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
DAILY CONNECT s.r.o. | DAILY CONNECT s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 5. října
Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví | Oborová zdravotní pojišťovna… | Braník, Praha Braník, Praha
  • 63 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. října
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. října
Metaldyne Oslavany, spol. s r.o. | Metaldyne Oslavany, spol. s r… | Oslavany Oslavany
  • 25 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. listopadu
Ing. Zuzana Šabacká | Ing. Zuzana Šabacká | Praha Praha
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 4. listopadu
Jobs 4 Joy SE v likvidaci | Jobs 4 Joy SE v likvidaci | Hodonín Hodonín
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. listopadu
HU service, s.r.o. v likvidaci | HU service, s.r.o. v likvidaci | Jaroměř Jaroměř
  • 13 000 – 14 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. listopadu
Jobs 4 Joy SE v likvidaci | Jobs 4 Joy SE v likvidaci | Mikulov, Břeclav Mikulov, Břeclav
  • 18 000 – 19 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., Aisa International, s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., AppTech, s.r.o., RIXO a.s., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., PPL CZ s.r.o., SPA Studio s.r.o., Partners Financial Services, a.s., BBH, advokátní kancelář, s.r.o., Institut klinické a experimentální medicíny, RYTMIK Dětem z. ú., Meteor Motor Tech CR, s.r.o., Centrum estetické medicíny s.r.o., LEROS, s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., První novinová společnost a.s., Česká pošta, s.p., HOFMANN WIZARD s.r.o., EKOSPOL a.s., Grafton Recruitment s.r.o., Nemocnice následné péče Praha s r.o., PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., Broker Investment, s.r.o., Drafted.gg s.r.o., Minit, s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., TOP HOTELS GROUP a.s., MESSENGER a.s., Mattoni 1873 a.s., Bageterie Boulevard, Správa železnic, státní organizace, PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., MTO finance s.r.o., Mateřská škola Juarézova, příspěvková organizace, Ministerstvo práce a sociálních věcí, JL Accounting Czech s.r.o., Möbelix, PEPCO Czech Republic s.r.o., CentralWork s.r.o., HP TRONIC Zlín, spol. s r.o., S.B.S. SECURITY s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., Ubbe s. r. o., ADSESA Staff CONSULTING s.r.o., ProfesKontakt, s.r.o., DAILY CONNECT s.r.o., Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví, CPHCL Panorama, s.r.o., Alza.cz a.s., TESCOMA s.r.o., Česká spořitelna, a.s., JOB LEADER EUROPE s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Ventishop s.r.o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Recepční, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Skladník / Skladnice, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční poradce / poradkyně, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Konzultant / konzultantka IT, Obchodní asistent / asistentka, Obsluha lidí, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Rozpočtář / Rozpočtářka, Oblastní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Personální manažer / manažerka, Animátor / Animátorka, Instruktor / Instruktorka, Kouč / Koučka, Učitel, Pedagog / Učitelka, Pedagožka, Vychovatel / Vychovatelka, Vzdělávací specialista / specialistka, Elektrotechnik / Elektrotechnička, Elektromechanik / Elektromechanička, Servisní technik / technička, Technik / technička telekomunikací, Advokát / Advokátka, Koncipient / Koncipientka, Právník / Právnička, Právní asistent / asistentka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Strašnice, Praha, Nové Město, Praha, Malešice, Praha, Břevnov, Praha, Krč, Praha, Celá ČR, Řeporyje, Praha, Zbraslav, Praha, Smíchov, Praha, Horní Počernice, Praha, Vinohrady, Praha, Střížkov, Praha, Stodůlky, Praha, Libeň, Praha, Holešovice, Praha, Bohnice, Praha, Chodov, Praha, Vysočany, Praha, Troja, Praha, Bubeneč, Praha, Braník, Praha, Letňany, Praha, Štěrboholy, Praha, Nusle, Praha, Dolní Chabry, Praha, Černý Most, Praha, Horní Měcholupy, Praha, Záběhlice, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT