- 54 000 – 56 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
RŮZNORODÁ PRACOVNÍ NÁPLŇ, IMPLEMENTACE NOVÝCH PLÁNOVACÍCH NÁSTROJŮ, MODERNÍ VÝROBNÍ SPOLEČNOST, PODPORA VE VZDĚLÁVÁNÍ A RODINNÉ PROSTŘEDÍ....že taková kombinace u pracovní nabídky neexistuje? My takovou pracovní nabídku máme a vy můžete být součástí výběrového řízení! Stačí zaslat Vaše CV. Rádi se s Vámi setkáme u pohovoru. :)
* tvorba výrobního plánu na základě zakázek, které zpracovalo obchodní oddělení
* implementace změnových řízení do výrobního plánu
* analýza plnění výrobního plánu a kontrola plynulosti výrobních procesů
* návrh na zlepšování určitých segmentů výroby
* správa a údržba dat v ERP systémech a spolupráce na zavedení nových plánovacích nástrojů
* min. SŠ vzdělání
* zkušenosti s plánováním ve výrobní společnosti
* znalost práce na PC (MS Office)
* zkušenosti v jakémkoliv ERP systému
* 13. mzda
* pravidelné bonusy a prémie navíc ke mzdě
* až 5 dnů volna navíc (sick days)
* příspěvek ve výši 12.000 Kč, který lze rozdělit na životní/penzijní připojištění nebo na benefitní kartu
* dotované stravování
* vzdělávací kurzy a podpora ve vzdělávání
* služební telefon, firemní akce a další...
Další infromace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Tato nabídka je také vhodná pro: Plánovače výroby, Supervisory výroby, Mistry, Supply chain specialisty, Disponenty a Logistiky s přesahem do plánování
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.