O nás
Jsme Manuvia, mezinárodní společnost a váš HR partner v regionu CEE. Na lokálním trhu vám poskytujeme globální řešení. Pro naše klienty jsme odborníky–partnery v HR službách a pro naše kandidáty jsme profesionály podporujícími je v jejich potenciálu. V HR službách není nic,
co bychom vám nemohli nabídnou
Náplň práce:
Hledáme nového kolegu/kolegyni do týmu v oblasti dodavatelského řízení. Na této pozici budete úzce spolupracovat s našimi dodavateli a zaměřovat se na zlepšování jejich výkonu a plnění našich požadavků v oblasti kvality, nákladů a dodání.
Náplň práce zahrnuje:
- Komunikaci s dodavateli, podpora v porozumění a splnění našich požadavků
- Sledování a vyhodnocování výkonu dodavatelů
- Vypracovávání strategií pro zlepšení výkonu dodavatelů
- Hodnocení schopnosti dodavatelů splnit naše požadavky
- Řízení kapacit a nástrojů dodavatelů
- Podpora při zavádění nových produktů
- Vývoj nástrojů pro efektivnější komunikaci mezi námi a dodavateli
Co od Vás očekáváme:
- Zkušenosti na obdobné pozici
- Schopnost efektivní komunikace a spolupráce na všech úrovních
- Pokročilá znalost Anglického jazyka
- Analytické a organizační schopnosti
- Schopnost identifikovat a řešit problémy
- Schopnost práce s Microsoft Office
Co Vám můžeme nabídnout:
- Stabilní pracovní prostředí v mezinárodní společnosti
- Možnost osobního a profesního rozvoje
- Motivující finanční ohodnocení a benefity
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na dopravu
- Jazykové kurzy
- Systématické vzdělávání
- Otevřenou komunikaci
- Možnost seberealizace