- Plný úvazek

Budete zodpovídat za zajištění dodavatelské kvality ve spolupráci s oddělením nákupu, podílet se na auditech, věnovat se reklamačnímu řízení, tvorbě akčních plánů. Součástí pracovní náplně je zodpovědnost za rozvoj, hodnocení a trvalé zlepšování dodavatelů, spolupráce na výběru nových dodavatelů (analýzy a hodnocení) a aktivní účast na procesu VA/VE a dalších aktivitách, které vedou k úspoře nákladů.
Hledám zájemce disponujícího alespoň tříletou odbornou praxí z výrobní společnost v dodavatelské kvalitě či v nákupu disponujícího aktivní znalostí AJ (nutná podmínka), velkou výhodou je znalost nástrojů kvality (Six Sigma, APQP, TQM aj).
Mzdová nabídka: 38 – 45 tis. CZK a nadstandardní systém zaměstnaneckých benefitů
Při výkonu práce využijete
SŠ/VŠ vzdělání technického směru
alespoň tříletá odborná praxe v nákupu či kvalitě ve výrobní sféře
aktivní AJ
znalost nástrojů kvality (uvedeno výše)
ochota cestovat
analytický a proaktivní přístup, inovativní myšlení
Zaměstnavatel nabízí
moderní pracovní prostředí
motivační program sestavený na míru
příspěvek na penzijní/ životní pojištění
flexibilní začátek/konec pracovní doby
příspěvek na dopravu
motivující finanční odměňování včetně prémií, odměn
zdarma stravování i nápoje
firemní akce aj.
Info o zaměstnavateli
dceřinná společnost švédské nadnárodní společnosti zabývající se výrobou automatických dveřních systémů a jejich pohonů, pracoviště v Plzni nebo v Ostrově u Stříbra
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?