- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Naším posláním je lidi propojovat. V oceánu lidských schopností, zkušeností, talentů a osudů hledáme osobnosti, které budou mít největší přínos pro týmy našich firemních klientů. A uchazečům o zaměstnání hledáme pracovní prostředí a týmy, ve kterých nejlépe uplatní svůj potenciál a budou se cítit příjemně. Propojujeme potřeby společností s potřebami zaměstnanců.
Pro významnou mezinárodní společnost, která působí ve strojírenství a vyrábí těžkou nákladní techniku, hledáme fajn člověka na pozici BI konzultanta.
Máte zkušenosti s BI reportingem a chcete se rozvíjet v mezinárodní strojírenské společnosti?Domluvíte se anglicky nebo německy?Chcete mít možnost pracovat na full home office a 1x měsíčně pracovně vycestovat do Německa?
Budete tvořit BI reporty a zároveň zajišťovat BI podporu odborným útvarům společnosti
Čeká na Vás také analýza business reportů
1x za měsíc Vás bude čekat pracovní cesta do naší centrály v Německu
Budete pracovat v mezinárodním týmu, který si navzájem vypomáhá a baví ho přicházet s novými nápady
Zkušenost s BI reportingem a chuť se v tomto oboru dále vzdělávat
Angličtina nebo němčina na komunikativní úrovni
Znalost Jedoxu (výhodou je praxe se SAP BW)
Možnost být součástí závodu, kterého čekají v blízké době inovace a investice
Práci v mezinárodním prostředí a možnost pracovního posunu
Smlouvu na dobu neurčitou a možnost full home office (tedy práce odkudkoliv!)
Široký systém benefitů – příspěvek na stravování, vzdělávací a jazykové kurzy, vánoční odměny, 5 týdnů dovolené, 3 dny sick days, příspěvek na penzijní připojištění
Náborovou odměnu 20 000 Kč
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?