- 40 000 Kč
- Plný úvazek
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Jsi čerstvě po ukončení školy a hledáš uplatnění v administrativě s přesahem do marketingu? Nebo máš krátkou praxi a chceš se naučit něco nového? Láká tě různorodá práce, kde se naučíš něco z obchodu, marketingu i administrativy? Pak by tě mohla zaujmout pozice, kterou právě obsazuji.
Do menšího týmu mezinárodní společnosti, která poskytuje servis v oblasti plastových systémů pro přepravu a skladování, hledáme novou posilu.
Rodinné prostředí, přátelský tým, denní komunikaci v angličtině a místo výkonu práce v Ostravě Hrabové - to a mnoho dalšího ti může přinést tvá nová práce.
Čemu se budeš věnovat:
✓ příjem a zpracování objednávek, komunikace s klienty
✓ administrativní podpora a komunikace s obchodníky
✓ zajistíš organizaci konferencí, firemních akcí apod.
✓ budeš mít pod palcem každodenní chod kanceláře
✓ postaráš se o objednání letenek, ubytování, občerstvení nebo doplnění kancelářského materiálu
✓ protřídíš firemní poštu, vyřídíš telefonáty, přijmeš a zpracuješ objednávky a mnoho dalších běžných úkonů
✓ budeš komunikovat s marketingovou agenturou
✓ připravíš články na webové stránky a budeš se věnovat jejich průběžné aktualizaci
✓ SŠ vzdělání
✓ angličtinu na úrovni min. B1 (kolegové v zahraničí, firemní materiály v AJ)
✓ přátelský přístup, otevřenou mysl a chuť se učit
✓ samostnost, zodpovědnost a dobře zorganizovanou práci
✓ pokud již máš nějakou zkušenost na podobné pozici (back office, obchodní podpora, online marketing), pomůže ti to rychleji se zaučit
✓ férovou mzdu plus roční bonusy
✓ zázemí rostoucí mezinárodní společnosti se zajímavým produktem
✓ moderní pracovní prostředí
✓ příjemný pracovní kolektiv (8 kolegů a kolegyň v kancelářích plus 15 obchodníků)
✓ po zapracování možnost flexibilní pracovní doby - fix 9 - 15h
✓ stravenky hrazeny v plné výši zaměstnavatelem
✓ 5 týdnů dovolené
✓ školení a jazykové kurzy dle potřeby
Nepropásni skvělou příležitost a pošli co nejdříve svůj životopis na email: e-mail přes
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.