- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Jsi čerstvě po ukončení školy a hledáš uplatnění v administrativě s přesahem do marketingu? Nebo máš krátkou praxi a chceš se naučit něco nového? Láká tě různorodá práce, kde se naučíš něco z obchodu, marketingu i administrativy? Pak by tě mohla zaujmout pozice, kterou právě obsazuji.
Do menšího týmu mezinárodní společnosti, která poskytuje servis v oblasti plastových systémů pro přepravu a skladování, hledáme novou posilu.
Rodinné prostředí, přátelský tým, denní komunikaci v angličtině a místo výkonu práce v Ostravě Hrabové - to a mnoho dalšího ti může přinést tvá nová práce.
Čemu se budeš věnovat:
✓ příjem a zpracování objednávek, komunikace s klienty
✓ administrativní podpora a komunikace s obchodníky
✓ zajistíš organizaci konferencí, firemních akcí apod.
✓ budeš mít pod palcem každodenní chod kanceláře
✓ postaráš se o objednání letenek, ubytování, občerstvení nebo doplnění kancelářského materiálu
✓ protřídíš firemní poštu, vyřídíš telefonáty, přijmeš a zpracuješ objednávky a mnoho dalších běžných úkonů
✓ budeš komunikovat s marketingovou agenturou
✓ připravíš články na webové stránky a budeš se věnovat jejich průběžné aktualizaci
✓ SŠ vzdělání
✓ angličtinu na úrovni min. B1 (kolegové v zahraničí, firemní materiály v AJ)
✓ přátelský přístup, otevřenou mysl a chuť se učit
✓ samostnost, zodpovědnost a dobře zorganizovanou práci
✓ pokud již máš nějakou zkušenost na podobné pozici (back office, obchodní podpora, online marketing), pomůže ti to rychleji se zaučit
✓ férovou mzdu plus roční bonusy
✓ zázemí rostoucí mezinárodní společnosti se zajímavým produktem
✓ moderní pracovní prostředí
✓ příjemný pracovní kolektiv (8 kolegů a kolegyň v kancelářích plus 15 obchodníků)
✓ po zapracování možnost flexibilní pracovní doby - fix 9 - 15h
✓ stravenky hrazeny v plné výši zaměstnavatelem
✓ 5 týdnů dovolené
✓ školení a jazykové kurzy dle potřeby
Nepropásni skvělou příležitost a pošli co nejdříve svůj životopis na email: e-mail přes
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?