- 20 000 – 24 000 Kč
- Zkrácený úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Jsi čerstvě po ukončení školy a hledáš uplatnění v administrativě s přesahem do marketingu? Nebo máš krátkou praxi a chceš se naučit něco nového? Láká tě různorodá práce, kde se naučíš něco z obchodu, marketingu i administrativy? Pak by tě mohla zaujmout pozice, kterou právě obsazuji.
Do menšího týmu mezinárodní společnosti, která poskytuje servis v oblasti plastových systémů pro přepravu a skladování, hledáme novou posilu.
Rodinné prostředí, přátelský tým, denní komunikaci v angličtině a místo výkonu práce v Ostravě Hrabové - to a mnoho dalšího ti může přinést tvá nová práce.
Čemu se budeš věnovat:
✓ příjem a zpracování objednávek, komunikace s klienty
✓ administrativní podpora a komunikace s obchodníky
✓ zajistíš organizaci konferencí, firemních akcí apod.
✓ budeš mít pod palcem každodenní chod kanceláře
✓ postaráš se o objednání letenek, ubytování, občerstvení nebo doplnění kancelářského materiálu
✓ protřídíš firemní poštu, vyřídíš telefonáty, přijmeš a zpracuješ objednávky a mnoho dalších běžných úkonů
✓ budeš komunikovat s marketingovou agenturou
✓ připravíš články na webové stránky a budeš se věnovat jejich průběžné aktualizaci
✓ SŠ vzdělání
✓ angličtinu na úrovni min. B1 (kolegové v zahraničí, firemní materiály v AJ)
✓ přátelský přístup, otevřenou mysl a chuť se učit
✓ samostnost, zodpovědnost a dobře zorganizovanou práci
✓ pokud již máš nějakou zkušenost na podobné pozici (back office, obchodní podpora, online marketing), pomůže ti to rychleji se zaučit
✓ férovou mzdu plus roční bonusy
✓ zázemí rostoucí mezinárodní společnosti se zajímavým produktem
✓ moderní pracovní prostředí
✓ příjemný pracovní kolektiv (8 kolegů a kolegyň v kancelářích plus 15 obchodníků)
✓ po zapracování možnost flexibilní pracovní doby - fix 9 - 15h
✓ stravenky hrazeny v plné výši zaměstnavatelem
✓ 5 týdnů dovolené
✓ školení a jazykové kurzy dle potřeby
Nepropásni skvělou příležitost a pošli co nejdříve svůj životopis na email: e-mail přes
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.