- Plný úvazek
Pracovní náplň
- samostatné vedení kanceláře a řešení z toho vyplývajících úkolů
- organizační a administrativní podpora ředitele v rámci denní operativy
- každodenní komunikace s manažery z interního i externího prostředí firmy
- zprostředkování styku ředitele s ostatními kolegy, orgány a organizacemi
- zajištění korespondence a správa e-mailového účtu ředitele společnosti
- vedení agendy, kontrola a správa dokumentů společnosti
- organizace porad, zajištění podkladů, pořizování a evidence zápisů
- kontrola plnění delegovaných úloh
- spolupráce s ostatními odděleními a společnostmi ve skupině
- koordinace externího a interního toku informací
- zajištění drobných nákupů, komunikace s dodavateli
Požadujeme
- praxe na obdobné pozici alespoň 2 roky
- znalost AJ minimálně na úrovni B2 podmínkou
- pokročilá znalost práce na PC (MS Office – Outlook, Excel, PowerPoint, internet)
- příjemný vzhled a profesionální vystupování
- výborné komunikační a organizační schopnosti
- schopnost pracovat pod tlakem
- pečlivost, spolehlivost, preciznost a časová flexibilita
- schopnost operativního řešení vzniklých situací
Nabízíme
- profesionální kolektiv
- zajímavou a různorodou práci
- podporu osobního růstu a další vzdělávání
- odpovídající finanční ohodnocení
- firemní benefity
- nástup možný ihned, pracovní smlouva na dobu neurčitou
- pracoviště Chomutov