- Plný úvazek
O nás
Společnost Madisson s.r.o. prodává a servisuje zdravotnickou a wellness techniku.
Vedle kvalitních technologií a nadstandardních služeb poskytujeme našim klientům osobní a profesionální přístup. Našim cílem je vždy nabízet to nejlepší a mít radost ze spokojených a dlouhodobých klientů! Přijmeme do našeho týmu v Praze asistentku, která posílí naše obchodní oddělení.
Náplň práce:
- kontakt se zahraničními obchodními partnery
- fakturace, kontrola závazků a pohledávek
- objednávání zboží a náhradních dílů
- příprava smluv, zakládání úředních listin, certifikátů
- zjišťování technických specifikací produktů
- vedení pokladny a skladu
- organizace a příprava jednání se zahraničními partnery
- příprava podkladů pro činnost jednatele společnosti
Co od Vás očekáváme:
- SŠ vzdělání
- aktivní znalost AJ
- uživatelská znalost PC
- velmi dobré komunikativní schopnosti, cílevědomost, iniciativu
- flexibilitu, pečlivost, samostatnost
Co Vám můžeme nabídnout:
- práci v zavedené perspektivní společnosti s přátelským kolektivem, která působí na trhu již 24 let
- zajímavou a zodpovědnou práci s možností uplatnit své myšlenky a nápady
- vysokou míru samostatnosti
- firemní benefity - stravenky, karta MultiSport, možnost využití firemní rehabilitace, služební telefon, sickday
Benefity
- Sickdays
- Vzdělávací kurzy
- Lékařská péče
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí