- 42 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme česká personální a poradenská agentura a specializujeme se na výběr zaměstnanců / recruitment, psychodiagnostické testy uchazečů o práci i stávajícího personálu, outsourcing / agenturní zaměstnávání a personální poradenství na území celé ČR. Pro naše mezinárodní klienty obsazujeme vysoce specializované pracovní pozice i mimo hranice ČR, tj. v PL, HU, A, SK.
✅ Máte praxi v oblasti rozvozu paletových zásilek?
✅ Umíte plánovat trasy pro rozvozová vozidla a orientujete se v administrativě s tím spojené?
✅ Vítáme zkušené dispečery, ale pozice máme i pro juniory se zájmem obor
✔ Dělal/a jste podobnou práci, nebo máte vzdělání v oboru dopravy a logistiky a teoreticky se orientujete v této problematice?
✔ Jste administrativně zdatný/á a komunikativní?
✔ Zajišťování vnitrostátních paletových přeprav
✔ Komunikace se s řidiči, zákazníky, dopravci
✔ Plánování a optimalizace tras, plánování, organizování, sledování a evidence přeprav
✔ Vyřizování objednávek, zadávání do systému, reporting
✔ Odpovídající mzdové ohodnocení dle Vaší praxe a benefity (Nástupní mzda kolem 45-55.000 Kč nebo i více, pokud máte co nabídnout)
✔ Příjemná a přátelská atmosféra
✔ Nástup možný ihned nebo dohodou
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.