- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Do týmu podpory našeho systému IS CGM ANALYTIX pro švédský tým hledáme nového člena.
Máte zkušenosti s pasivní formou supportu informačního systému pro zákazníky? Jste technicky zdatní, nebojíte se práce s informačními technologiemi, máte empatii a chcete pomáhat lékařům a zdravotnickým profesionálům při jejich každodenních pracovních agendách?
Pak hledáme právě Vás!
* Jako konzultant a odborný pracovník budete pracovat s dodávkami a aktualizacemi našeho informačního systému CGM ANALYTIX (IS pro laboratoře) v úzké spolupráci s celým týmem CGM ANALYTIX. Budete se podílet také na podpoře zákazníků a podle jejich zpětné vazby upravovat a udržovat náš systém. Jedná se o úzkou spolupráci s IT odděleními našich zákazníků při plánování nových verzí a změn v prostředí IT zákazníků. Vyvíjet nebudete, od toho tu máte programátory.
* Se zákazníky budete komunikovat prostřednictvím našeho systému správy případů. Především se jedná o identifikaci základních chyb při manipulaci a konfiguraci až po zjištění závažných neshod v prostředí a databázích (SQL skript) zákazníka. Tato práce často zahrnuje reprodukci chyb a neshod popsaných zákazníkem a poté identifikaci příčiny problému. Práci můžete vykonávat plně z domova nebo v rámci některé z našich poboček (Brno nebo Praha).
Jak si Vás představujeme:
* velmi dobrá znalost angličtiny - komunikace s nadřízeným probíhá v angličtině
* min SŠ vzdělání, odpovídající praxe výhodou
* pokročilá znalost MS Office
* všeobecný přehled a praktické zkušenosti v oblasti poskytování IT služeb
* velmi dobrá znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
* znalost C++ a C# - stačí základy, nemusíte být vývojář
* příjemné vystupování a profesionalita
* pozitivní, zodpovědný přístup k práci a zadaným úkolům
* řidičský průkaz sk. B podmínkou (aktivní řidič) – někdy je třeba se u zákazníků zastavit osobně
* znalosti programování nebo zkušenosti s programováním jsou výhodou
* znalost relačních databází, včetně znalosti SQL, je výhodou
* znalost integrace EDI a přístrojů je výhodou
Budeme rádi, když budete mít:
* analytický a strukturovaný způsob práce
* schopnost pracovat na několika souběžných šetřeních současně
* technický zájem a schopnost porozumět složitým technickým systémům
* dobrá schopnost komunikovat a spolupracovat jak se zákazníky, tak s kolegy
* možnost práce fullremote formou
* zázemí prosperující společnosti
* celofiremní vzdělávání
* bonusový systém
* pravidelné navyšování mzdy
* 25 dnů dovolené
* 5 sickdays
* prostor pro realizaci vlastních nápadů
* stravenky
* různorodou práci v příjemném kolektivu
* kariérní růst
* moderní vybavení a práce s novými technologiemi
Doplňující informace:
Pro účast ve výběrovém řízení je třeba zaslat profesní CV také v anglickém jazyce.
Můžete pracovat kompletně z domu nebo navštěvovat naši pobočku v Brně nebo v Praze.
Nástup IHNED.
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?