- 32 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Jsme XXXLutz nábytek, síť obchodních domů s nábytkem a bytovými doplňky XXXLutz a KIKA. Našimi pilíři hodnot jsou: perfektní servis, největší výběr, skvělé poradenství a nejlepší ceny, vysoká kvalita výrobků je přitom samozřejmostí. To vede naši společnost k úspěchu téměř 80 let. Dveře jsou u nás otevřené pro všechny typy zákazníků díky šíři sortimentu. Každý si u nás najde to své, proto se k nám lidé rádi vracejí. I ten nejnáročnější zákazník u nás nalezne partnera v podobě kvalifikovaného odborného poradce, který je vždy s úsměvem naladěn k realizaci jeho individuálních snů o bydlení.
Hledáme osobnost, která umí vést, motivovat a jít příkladem
Jsi zkušený montér nábytku nebo kuchyní, který už má něco za sebou?
Máš technické znalosti, zdravý selský rozum a umíš vést tým montérů?
Pak hledáme právě Tebe!
V XXXLutz spojujeme profesionalitu s lidským přístupem. Každý den pomáháme zákazníkům měnit jejich bydlení v místo, kde se cítí doma. A ty můžeš být u toho – v roli vedoucího montážních týmů, který se stará o kvalitu, přesnost a spokojenost zákazníků přímo v terénu.
Co budeš mít na starosti
• Povedeš a poneseš odpovědnost za svěřené montážní týmy
• Budeš své týmy koučovat, motivovat a poskytovat jim technickou podporu
• Dohlédneš na dodržování montážních standardů XXXLutz
• Budeš hodnotit výkonnost a rozvoj jednotlivých zaměstnanců
• Osobně se zapojíš do zaměřování nábytkových a kuchyňských prostor přímo u zákazníků
• Budeš úzce spolupracovat s vedením servisního centra, kolegy z obchodního domu i ze skladu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.