- Olomouc
- Möbelix
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Olomouc
Olomouc
Olomouc
Olomouc
Olomouc
Olomouc
Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:
Flowserve Czech Republic, s. r. o.O nás
Společnost Flowserve je světovým lídrem v oblasti vývoje, výroby a dodávek čerpadel, ventilů, mechanických ucpávek a technologických celků. Flowserve je celosvětově stabilní a proslulý zaměstnavatel, jehož historie sahá až do roku 1790. V Olomouci působíme již 15 let.
Odpovědnosti:
Hlavní poslání pozice:
Zodpovědností této pozice je koordinace výrobního workflow, plánování a řízení priorit výroby k zajištění maximálního výkonu, hladkého a nákladově efektivního výrobního toku, zjištění dostupnosti zdrojů a surovin – to vše se zaměřením na potřeby zákazníka, včasného dodání a dle standardů kvality. Nezbytností je nepřetržitá komunikace se všemi odděleními, zejména výrobou, i se zákazníky.
Náplň práce:
- Komunikace se zákazníkem a aktualizace realistických termínů dodání jednotlivých dílů.
- Kontrola výrobního plánu objednávek s technologií, nákupem a kapacitou dílny.
- Okamžité řešení jakéhokoliv přetížení kapacity výroby buď interně nebo následně komunikace se zákazníkem.
- Zpracování systémových požadavků na základě MRP (ASCP) pro vyráběné díly a nakupovaný materiál.
- Příprava výrobní zakázky včetně všech potřebných příloh a dokumentů (průvodka, výkres, nástrojový list).
- Kontrola a poskytování zpětné vazby odd.technologie při objevené chybě v technologických postupech.
- Kontrola a uvolnění zakázky do výroby pouze s dokumentací v aktuální revizi.
- Komunikace s výrobou, technologií, nákupem a expedicí ohledně případných zpoždění a informování zákazníka.
- Seznamování vedoucích směn a jejich zástupců s procesy a nástroji plánování, aby dokázali samostatně nejen pracovat s výrobními zakázkami, ale také s využitím dostupných zdrojů dat určovat priority a potřeby pro plnění zákaznických požadavků.
- Denní kontrola chybějícího materiálu (Exceptions), průběžná spotřeba OSMI materiálu.
- Aktivní spolupráce s technologií a nákupem v procesu „Outsourcing“.
- Práce vždy se zaměřením na zájmy zákazníků zejména formou včasné reakce, spolehlivosti a trvalou ochotou poskytující dodatečnou přidanou hodnotu a podporu při řešení problémů.
- Spolupráce se všemi interními odděleními firmy, efektivní využívání veškerých výrobních zdrojů.
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání nejlépe technického či ekonomického zaměření
- Nejméně 1 rok praxe ve výrobní společnosti na oddělení plánování, nákupu, skladů nebo logistiky. Zkušenost ze strojírenské společnosti a korporátního prostředí výhodou.
- Anglický jazyk slovem i písmem, každodenní komunikace
- Uživatelská znalost MS Office (Excel) a zkušenost s ERP systémem (SAP výhodou)
Nabízíme
- Zajímavé finanční ohodnocení dle zkušeností
- Práci ve strojírenském odvětví, které má budoucnost a jistotu
- Moderní a bezpečné pracovní prostředí
- Čistá a klimatizovaná pracoviště
- Zajímavá a pestrá práce (zakázková výroba)
- Možnost se realizovat a kariérně růst
- Kolegiální a přátelské prostředí
Nadstandartní benefity:
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na dopravu ve výši 3 Kč/km (bydliště-pracoviště-bydliště)
- Nadstandardní příplatky (noční 35%, odpolední 20%, přesčasový 30%, víkendový 20%)
- Roční bonus ve výši až 2/3 hrubé měsíční mzdy
- Pololetní bonus ve výši až 5000 Kč
- Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 3% hrubé měsíční mzdy (po zkušební době)
- Příspěvek na životní pojištění ve výši 666 Kč měsíčně (po zkušební době)
- Bonus za doporučení nového zaměstnance 25.000,- Kč
- Stravenky ve výši 120,- Kč
- Příspěvek na občerstvení na pracovišti 200,- Kč
- Vodafone zaměstnanecký program (zvýhodněné volání i pro rodinné příslušníky)
- Každý den čisté pracovní oděvy
Benefity
- Dovolená navíc
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na mobilní tarif
- Příspěvek na dovolenou
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
- Parkoviště