Invoicing Analyst with EN - flexi working hours

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Are you searching for interesting job where you can actively use your ENGLISH ?
Are you interested in FINANCE area?

YES? Keep reading!

Company: Helping clients harness the power of innovation in today’s digital age, this international IT services company operates in 70 countries worldwide. Providing a vast amount of IT services and consulting, this company focuses their attention on providing quality to their clients, partners, and shareholders.

You will love this job if:

  • You are looking for a role in young motivated team and would like to work with a great bunch of people.
  • You want to learn from your experienced colleagues who are going to provide you plenty of training and support, especially at the beginning.
  • You are motivated self-starter, who can organize yourself and appreciate the flexible working hours.
  • You would like to continue using the foreign languages, especially German and English.
  • You want to participate in new interesting projects in growing international company.

Your new role:

  • Gathering data and uploading billing input into financial systems
  • Preparing draft of invoices and credit notes and obtaining approvals
  • Communication with clients
  • Reporting – billing data,trend reports and financial analysis
  • Performing backup and cooperating with other team members
  • Proactively amanaging the resolution of queries
  • Engaging in process improvement initiatives to increase the efficiency

REQUIREMENTS:
Your profile:

  • You have advance level of English
  • Your previous accounting experience are welcomed but not necessary
  • You are familiar with MS Office (particularly Excel)
  • You are self-driven person and team player
  • You have a strong work ethic

It will be advantage if:

  • You speak other EU language.
  • You understand of business finance systems platforms (SAP) and have a knowledge of Finance processes.
  • You have experience in a similar position within an international company (SSC)

BENEFITS:
Your benefits:

  • Flexible working hours
  • Home office (3 days/month)
  • 5 400 CZK for language courses and education
  • 2 paid day for external trainings
  • Sophisticated system of internal training and rotational program
  • 5 weeks of vacation
  • Meal vouchers
  • Cafeteria (in the amount of 3% gross monthly salary)
  • Travel and accident insurance also for private purposes
  • Employee´s sales and benefits
  • Refreshment including fresh fruit in the office
  • Teambuilding and events

Location: Prague (close to metro station)

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Uměleckoprůmyslové museum v Praze | Uměleckoprůmyslové museum v… | Praha Praha
  • Plný úvazek
včerejší
Ekonomický servis Peterovi s.r.o. | Ekonomický servis Peterovi s… | Praha Praha
  • 38 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
včerejší
DAILY CONNECT s.r.o. | DAILY CONNECT s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 11. listopadu
JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Praha Praha
  • 80 000 – 99 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. listopadu
EVROPA services Czech s.r.o. | EVROPA services Czech s.r.o. | Praha Praha
  • 60 000 – 180 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. listopadu
mBlue Czech, s.r.o. | mBlue Czech, s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. listopadu
MONDO transport s.r.o. | MONDO transport s.r.o. | Hostavice, Praha Hostavice, Praha
  • 20 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. září
Mikroelektronika spol. s r.o. | Mikroelektronika spol. s r.o. | Vysoké Mýto Vysoké Mýto
  • 16 000 – 18 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. září
Nemocnice Jablonec nad Nisou, p.o. | Nemocnice Jablonec nad Nisou,… | Jablonec nad Nisou Jablonec nad Nisou
  • 13 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. září
G & P Quality Management s.r.o. | G & P Quality Management s.r… | Rakovník Rakovník
  • 15 000 – 17 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. září
G & P Quality Management s.r.o. | G & P Quality Management s.r… | Pardubice Pardubice
  • 18 000 – 22 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. září
G & P Quality Management s.r.o. | G & P Quality Management s.r… | Pardubice Pardubice
  • 28 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. září
G & P Quality Management s.r.o. | G & P Quality Management s.r… | Hrádek nad Nisou Hrádek nad Nisou
  • 15 000 – 17 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. října
G & P Quality Management s.r.o. | G & P Quality Management s.r… | Hodkovice nad Mohelkou Hodkovice nad Mohelkou
  • 15 000 – 18 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. října
Solero Technologies Prostějov s.r.o. | Solero Technologies Prostějov… | Prostějov Prostějov
  • 20 000 – 27 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. října
G & P Quality Management s.r.o. | G & P Quality Management s.r… | Pardubice Pardubice
  • 16 000 – 22 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. září

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Metrostav a.s., mBlue Czech, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Grafton Recruitment s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Triangle Recruitment CZ s.r.o., VINCI Construction CS a.s., ČSOB Stavební spořitelna, a.s., EKOSPOL a.s., Česká pošta, s.p., Advantage Consulting, s.r.o., Broker Investment, s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., 21 Consult Group s.r.o., Bageterie Boulevard, Penta Hospitals CZ, s.r.o., RIXO a.s., EVROPA services Czech s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., JOBSTART s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Uměleckoprůmyslové museum v Praze, HOFMANN WIZARD s.r.o., Ubbe s. r. o., PPL CZ s.r.o., Ekonomický servis Peterovi s.r.o., eDO finance, a.s., Etimos Human s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, INDEX NOSLUŠ s.r.o., DAILY CONNECT s.r.o., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., NET4GAS, s.r.o., HVLD Management s.r.o., Twisto payments a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Pokladník / Pokladnice, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Kuchař / Kuchařka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Realitní makléř / makléřka, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Oblastní ředitel / ředitelka, Výkonný ředitel / ředitelka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Chodov, Praha, Karlín, Praha, Michle, Praha, Celá ČR, Holešovice, Praha, Vysočany, Praha, Nové Město, Praha, Vinohrady, Praha, Radlice, Praha, Smíchov, Praha, Hloubětín, Praha, Černý Most, Praha, Břevnov, Praha, Stodůlky, Praha, Štěrboholy, Praha, Horní Měcholupy, Praha, Vokovice, Praha, Nusle, Praha, Řepy, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT