- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Hledáme novou parťačku na pozici Recepční. Budeš nejen vyřizovat požadavky od několika společností, ale také kočírovat chod recepce pro několik firem, redakcí a komunikační agentury.
Kdo jsme?
Jsme parta plná lidí různých profesí od redaktorů, kameramanů, píáristů až po markeťáky, proto očekávej práci v dynamickém a kreativním prostředí.
Koho hledáme?
Šikovnou, komunikativní a reprezentativní posilu, která se nebojí práce a postaví se čelem i k zdánlivě neřešitelným úkolům. Ráda a s úsměvem se stará o lidi a prostředí okolo sebe. Předchozí zkušenosti s recepcí, back office nebo administrativou výhodou.
Co budeš dělat?
Trávit s námi čas ve všední dny od 8:30 do 17:00. Součástí tvojí práce bude zajišťovat obvyklé úkony spojené s vedením recepce a back office, např. péče o návštěvy, zajišťování poštovních zásilek a kurýrů, administrativní aktivity, péče o společné prostory, kompletní zajištění rezervačního systému zasedacích místnosti, objednávání kancelářských potřeb a také výpomoc se zadáváním účetních dokladů do systému.
Co za to?
Nástupní plat 30.000, – Kč, po zaučení možnost navýšení.
Nástup?
Leden až únor 2020.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?