- 30 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Jsme inovativní rodinná strojírenská firma úspěšně fungující téměř 30 let. Vyrábíme mechanické součásti stavebních strojů, operačních stolů, drážních vozidel a jiných zařízení. Naší předností je komplexní výrobní proces od laserového zpracování, ohýbání, ohraňování přes robotické svařování, CNC obrábění po finální povrchové úpravy.
Účelem naší firmy je nabídnout zákazníkovi řešení a vyrobit mechanické komponenty, které kvalitou a spolehlivostí vyhovují jeho náročným potřebám. Naši zákazníci kompletují své vlastní produkty a bez našich dílů by nemohli uspět ani oni.
O naše dlouholeté zákazníky se staráme s velkou péčí a děláme první poslední, abychom zajistili ty nejlepší služby. Změny v našem týmu nejsou časté. Právě však hledáme zkušeného nákupčího nebo vedoucího nákupu, který převezme strategický i operativní nákup. V žádném případě nejde o čistě kancelářskou práci a posedávání s dodavateli. Na této pozici budete hledat a optimalizovat dodavatele hutních materiálů, kooperací, režijních a obalových materiálů, řezných nástrojů apod. Ve spolupráci s technologií budete řešit nové projekty a s oddělením kvality možné problémy. Neméně důležitý je kontakt s výrobou pro aktivní hledání alternativy. K ruce budete mít 3 pracovité kolegyně, avšak bude potřeba provádět nějakou operativu jako je část samotného objednávání nebo tvorba příjemek.
Kandidát na tuto pozici by měl být aktivní a neměl by se bát žádné výzvy. Zároveň by měl zvládat i rutinní práce, kterým se nelze vždy vyhnout. Důležitá je spolehlivost, férové jednání a dobrá organizace, aby se na nic nezapomnělo.
Dejte nám o sobě vědět, pokud:
Pokud máte pocit, že Vám výše uvedené dává smysl a cítíte, že byste mohl být právě Vy vhodným kandidátem, pak nám neváhejte zaslat životopis a také motivační dopis, kde podrobněji uvedete, proč se na tuto pozici hlásíte a proč Vás tento inzerát oslovil.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?