- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
V České republice pomáháme dělat váš svět bezpečnější již 31 let. Jsme bezpečnostní agentura SECURITAS se sídlem v Praze a pobočkami po celé ČR.
Securitas patří mezi jedničky v oboru bezpečnostních služeb po celém světě. V České republice působíme již od roku 1991. Našim klientům nabízíme řešení bezpečnosti na míru potřebám tvořené nejefektivnější kombinací lidí - našich zaměstnanců a moderních technologií. Staňte se součástí Securitas a pomáhejte dělat bezpečnější svět s námi.
* zaměstnání ve stabilní mezinárodní společnosti
* práci na DPČ na dobu neurčitou
* pracovní doba - Po- Pá, nepravidelné ranní a odpolední směny R: 6-15h, O: 15- 20h
* mzdové ohodnocení 120 Kč/hod
* zvýhodněný tarif u mobilního operátora
* zajímavé slevy a výhody při nákupu zboží u společnosti DATART
* kartu Multisport Benefit s možností využití ve wellnes centrech a sportovištích po celé ČR
* starat se o to, aby každý, kdo zavítá na naši recepci, odcházel spokojený
* přijímat s úsměvem klienty a šířit tak dobré jméno společnosti Securitas
* zaznamenávat a ohlašovat návštěvy
* vyřizovat e-maily a administrativu
* poskytovat informace klientovi s trpělivostí Vám vlastní
* úklid meetingových místností, obsluha myček a úklid nádobí, kontrola kávovarů a lékárniček
* obchůzková činnost
* v první řadě bez vstřícného a příjemného vystupování, které je alfou a omegou každé recepce
* znalost mírně pokročilé angličtiny- odpovíte základní větou, nejen pouhým gestem ruky
* znalosti práce na PC
* dobrých organizačních a komunikačních schopností
* samostatnosti – umíte se zorientovat, i když nemáte kolegu/yni za zády
* cetifikátu Strážného 68-008-E (můžeme zprostředkovat)
* trestní bezúhonosti
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?