- 27 000 – 30 000 Kč
- Plný úvazek
Kdo jsme:
Společnost G&P je předním poskytovatelem služeb komplexního řízení kvality (Total Quality Management) pro automobilový a letecký průmysl. Díky nezávislým kontrolám, zavádění nápravných opatření a poskytovaným technickým službám dokonale rozumíme požadavkům našich zákazníků ohledně kvality, efektivity a rentability.
Společnost G&P byla založena v roce 1994, aby nabízela řešení komplexního řízení kvality pro oblast výrobního průmyslu. Za posledních 20 let jsme se stali globální společností zaměstnávající více než 1 300 zaměstnanců po celém světě. Kvalita, Znalosti a Služby jsou našimi hlavními hodnotami. Prostřednictvím praxe i spolupráce na vysoké úrovni se snažíme dokonale pochopit konkrétní potřeby a požadavky jednotlivých zákazníků. Díky tomu jsme s našimi zákazníky vytvořili silné a dlouhotrvající partnerství.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?