Administrativní podpora (4 hodiny)

Dolní Dvory, Cheb
13.000 – 20.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Vhodné také pro

O nás

Skupina TFS je mezinárodní servisní společnost s nezávislými pobočkami v Něěmecku, Anglii, Nizozemsku, na Slovensku, ve Španělsku, České republice a Hongkongu.

Svým obchodním partnerům v národním i mezinárodním obchodu s oděvy nabízíme společně vyvinuté systémy RTS (return to source) a RTU (return to user).

www.global-hanger-management.com

Náplň práce:

  • Administrativní podpora kolegyně v kanceláři

  • Zpracování papírové dokumentace v oblasti logistiky

  • Komunikace s řidiči kamionů (osobně i telefonicky)

  • Běžná kancelářská agenda (e-maily, tisk, třídění dokumentů)

Co od Vás očekáváme:

  • Zodpovědnou a pečlivou osobu se základní orientací v administrativě

  • Základní znalost práce na PC (Word, Excel, e-mail)

  • Komunikační dovednosti a schopnost samostatné práce

  • Praxe v administrativě nebo logistice výhodou, nikoli podmínkou

Zaujala Vás tato nabídka? Pošlete nám krátký životopis nebo zprávu o sobě a ozveme se Vám co nejdříve!

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Pracovní doba: pondělí až pátek, 4 hodiny denně (dopoledne nebo dle domluvy)

  • Možnost navýšení mzdy při oboustranné spokojenosti

  • Přátelské pracovní prostředí v menším týmu

  • Práce na jednom místě – Cheb, průmyslová zóna

  • Nástup možný ihned

Benefity

  • Kariérní růst
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Parkoviště

Sídlo firmy

TFS International s.r.o.
Průmyslový park 38/15a
350 02 Cheb

IČO: 64832651
Datová schránka: 2qp8wgc
Další informace:
GPS: 50.089582,12.414703,
S-JTSK: -884699.40 -1021302.18, RUIAN: 80232566

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.