- 32 000 – 62 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Na počátku se společnost TAXPOINT s.r.o. orientovala zejména na účetnictví a zpracování mezd pro malé a střední společnosti. Postupně jsme se profilovali jako poradenská společnost, orientovaná kromě účetnictví zejména na daňové poradenství. V současné době zaměstnává zhruba desítku účetních či daňových poradců, spolupracuje se specializovanými auditorskými i právními společnostmi. Nadále zpracováváme účetnictví desítkám českých a slovenských společností.
Věříme, že největší hodnotou společnosti jsou její lidé. Proto se snažíme, aby se zaměstnanci průběžně vzdělávali a byli u nás spokojeni.
Do našeho týmu přivítáme zájemce na pozici: Účetní / Asistent daňového poradce.
Náplň práce zahrnuje:
Vyžadujeme samostatnost, pracovitost a chuť se učit.
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Nabízíme práci v mladém kolektivu s možností vzdělávání jak v oblasti účetní a daňové, tak i jazykové, možností stát se daňovým poradce nebo jinou specializací (např. v personální a mzdové agendě).
Benefity:
Místo výkonu práce: TAXPOINT s.r.o. Chládkova 898/2, Brno – Žabovřesky
Mzdové rozpětí: 35 000 – 39 000 Kč / měsíc
Nabízíme práci na plný úvazek, na dobu neurčitou.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?