- 40 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme společnost s více než 25 letou historií na trhu a působností po celé ČR.
Společnost AD auditoři a daňoví poradci a.s. je součástí holdingu AD DPE. Díky tomu jsme schopni našim klientům nabídnout komplexní služby na míru od auditu, přes daňové a právní poradenství, zpracování daňových přiznání, komunikac a zastupování před státní správou, projekty-přeměn společností, vedení účetnictví, mzdovou a personální agendu a mnoho dalšího.
Pro naše klienty chceme být majákem ve světě auditu a daní.
V současné době hledáme nové kolegy do týmu daňařů v kanceláři v Hradci Králové na pozici:
Co bude Vaše náplň práce?
- spolupráce na daňových zakázkách a dalších projektech
- řešení procesních případů v oblasti daně z příjmů právnických a fyzických osob
- řešení DPH a ostatních nepřímých daní
- zpracování daňových přiznání
- úzká spolupráce s týmem účetních a s auditorem
- daňové plánování a identifikace daňových rizik
- aktivní komunikace s klienty
Co očekáváme od Vás?
- min. SŠ vzdělání (oblast financí, účetnictví), důležitý je zájem o oblast daní
- znalost účetnictví na úrovni obchodní akademie / střední ekonomické školy
- čerstvé absolventy postupně zaškolíme
- zkušenosti v oblasti daní a účetnictví výhodou
- analytické myšlení
- schopnost samostatně řešit úkoly, rozhodovat se, pečlivost a důslednost
- aktivní přístup, smysl pro týmovou spolupráci
- dobré komunikační schopnosti
- znalosti MS Office na uživatelské úrovni
- zájem o osobní rozvoj a další vzdělávání
- organizační schopnosti
- ochotu cestovat, časovou flexibilitu
- řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
- součástí výběrového řízení je odbnorný test základních znalostí z oblasti účetnictví a daní
Co Vám nabízíme?
- zajímavou a různorodou práci v oblasti daní
- kontinuální vzdělávání a podporu profesního rozhovoje, v případě zájmu i podpora při zkouškách na daňového poradce
- možnost kariérního růstu
- spolupráci a vstřícnost
- stabilní zaměstnání
- přátelský kolektiv
- odpovídající finanční ohodnocení
- možnost občasného home office
- benefity pro zaměstnance - 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, jazykové kurzy, telefon, notebook, pitný režim na pracovišti, výhodné mobilní tarify pro Vaši rodinu
Nástup IHNED nebo dle dohody. Pozicie je vhodná i pro absolventy.
Pokud chcete být součástí našeho týmu, hledáme právě Vás.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?