- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme společnost s více než 25 letou historií na trhu a působností po celé ČR.
Společnost AD auditoři a daňoví poradci a.s. je součástí holdingu AD DPE. Díky tomu jsme schopni našim klientům nabídnout komplexní služby na míru od auditu, přes daňové a právní poradenství, zpracování daňových přiznání, komunikac a zastupování před státní správou, projekty-přeměn společností, vedení účetnictví, mzdovou a personální agendu a mnoho dalšího.
Pro naše klienty chceme být majákem ve světě auditu a daní.
V současné době hledáme nové kolegy do týmu daňařů v kanceláři v Hradci Králové na pozici:
Co bude Vaše náplň práce?
- spolupráce na daňových zakázkách a dalších projektech
- řešení procesních případů v oblasti daně z příjmů právnických a fyzických osob
- řešení DPH a ostatních nepřímých daní
- zpracování daňových přiznání
- úzká spolupráce s týmem účetních a s auditorem
- daňové plánování a identifikace daňových rizik
- aktivní komunikace s klienty
Co očekáváme od Vás?
- min. SŠ vzdělání (oblast financí, účetnictví), důležitý je zájem o oblast daní
- znalost účetnictví na úrovni obchodní akademie / střední ekonomické školy
- čerstvé absolventy postupně zaškolíme
- zkušenosti v oblasti daní a účetnictví výhodou
- analytické myšlení
- schopnost samostatně řešit úkoly, rozhodovat se, pečlivost a důslednost
- aktivní přístup, smysl pro týmovou spolupráci
- dobré komunikační schopnosti
- znalosti MS Office na uživatelské úrovni
- zájem o osobní rozvoj a další vzdělávání
- organizační schopnosti
- ochotu cestovat, časovou flexibilitu
- řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
- součástí výběrového řízení je odbnorný test základních znalostí z oblasti účetnictví a daní
Co Vám nabízíme?
- zajímavou a různorodou práci v oblasti daní
- kontinuální vzdělávání a podporu profesního rozhovoje, v případě zájmu i podpora při zkouškách na daňového poradce
- možnost kariérního růstu
- spolupráci a vstřícnost
- stabilní zaměstnání
- přátelský kolektiv
- odpovídající finanční ohodnocení
- možnost občasného home office
- benefity pro zaměstnance - 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, jazykové kurzy, telefon, notebook, pitný režim na pracovišti, výhodné mobilní tarify pro Vaši rodinu
Nástup IHNED nebo dle dohody. Pozicie je vhodná i pro absolventy.
Pokud chcete být součástí našeho týmu, hledáme právě Vás.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.