Zákaznický servis

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost ManpowerGroup s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

ManpowerGroup s.r.o.

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.

Popis pozice:

- Zajištění komunikaci mezi externími zákazníky, obchodním a výrobním oddělením

- Odpovědnost za zákaznické i dodavatelské objednávky na mezinárodní

- Správa dat v lokálním systému, aktualizace dle požadavků zákazníků

- Zajištění reklamací

Required Qualifications: High school or University - economical or technical specialization A minimum 2 years of customer service experience, experience in Export Shipments (outside EU) an advantage, Documentation and Letter of Credit an advantage Fluent English - min B2 is necessary Italy is a big advantage, German, French, or Spanish is an advantage Export (outside EU) - experience with shipments via sea containers, air freight, Letter of Credit, Certificates of Origin, general export documents an advantage Good communication skills and strong detail orientation required Ability to work in high stress environment and meet short term deadlines Capable of handling multiple priorities and adapting to change with ease Thorough understanding of order processing from customer order receipt; production confirmations; inventory availability to final invoice Computer skills, Knowledge of an ERP System, preferably SAP Other conditions: Working in international environment with friendly atmosphere and living the values Interesting salary based on level of knowledge and experience, extra annual bonus Flexible working hours Language courses and other carrier development Mobile phone, notebook available 5 weeks of holiday Pension and holiday allowance, cafeteria system Meals at workplace available Team building activities and other benefits

Profil kandidáta:

- Ideálně VŠ vzdělání - ekonomické či technické

- Alespoň 2 roky praxe v zákaznickém servisu

- Znalost INCOTERMS

- Znalost AJ na komunikativní úrovni podmínkou

- Italština či jiný jazyk velkou výhodou

- Znalost práce v SAPu

Nabízíme:

- Mezinárodní tým

- Roční bonus

- Flexibilní pracovní doba

- Týden dovolené navíc

- Příspěvek na dovolenou

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.