Obchodní Referent/Referentka

Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý začátečník A2) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné také pro

O nás

Pro našeho klienta, společnost, která je jedním z největších distributorů laboratorního vybavení působící na českém trhu. Zastupuje zde několik významných nadnárodních firem a nabízí zboží a přístroje z oblasti instrumentace a spotřební materiálu pro chromatografii, hmotnostní spektrometrii, atomovou spektroskopii a molekulovou spektroskopii. Druhou velmi významnou část prodejního portfolia, která v posledních letech zaznamenává významný růst, tvoří produkty z oblasti molekulární biologie, genetiky a buněčné patologie.

Kromě prodeje se zabývá i servisní a školící činností a podporuje svoje zákazníky také řadou dalších služeb, mezi které patří aplikační podpora a vývoj metod pro různé oblasti svého působení. A právě nyní potřebuje rozšířit tým a hledá OBCHODNÍHO REFERENTA/REFERENTKU

Náplň práce:

  • zajištění procesu dodávek přístrojů laboratorní techniky zákazníkovi vč. objednávek u dodavatele, zajištění instalace, dopravy, dovozu zboží až po konečnou fakturaci obchodních případů
  • administrativní podporu obchodního týmu
  • telefonická a emailová komunikace s obchodními partnery, koncovými zákazníky a kolegy
  • evidence Intrastatu a ČSU výkazy
  • spolupráce při auditu

plnění Ad-hoc úkolů

Co od Vás očekáváme:

  • SŠ/VŠ/VOŠ vzdělání s orientací na obchod nebo ekonomiku a praxe v obchodní společnosti
  • základní znalost zákona o DPH a základní znalost účetních předpisů ČR
  • znalost anglického jazyka alespoň na úrovni A2
  • pozitivní myšlení a motivaci k úspěchu
  • týmový hráč
  • samostatnost, komunikativnost a příjemné vystupování
  • smysl pro zodpovědnost za výsledek
  • zákaznický přístup a ochota pomáhat kolegům s řešením problémů
  • preciznost a smysl pro detail
  • ovládání PC (MS Office, internet) znalost Dynamics 365 Business Central výhodou

Co Vám můžeme nabídnout:

  • stabilní práci, která Vás nebude nudit
  • řešení komplexních obchodních případů
  • funkční ERP systém, který provede celým obchodním procesem
  • krásné pracovní prostředí v nově zrekonstruované vile
  • příjemnou atmosféru v pracovním kolektivu
  • zaškolení
  • výborné platové ohodnocení
  • 5 týdnů dovolené
  • notebook, mobilní telefon, multisport kartičku, stravenky plně hrazené, penzijní připojištění
  • 3 dny sickday
  • možnost nástupu ihned

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

JISTU recruitment s.r.o.
Podolská 2746/35
628 00 Brno

IČO: 13980840
Datová schránka: cy3tb65
Další informace:
GPS: 49.200841,16.716432,
S-JTSK: -590236.94 -1160963.06, RUIAN: 26460122

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.