- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
ASISTENT/KA - komunikace se zákazníky, až 25 000 Kč/měs.
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Hledáte zaměstnání ve stabilní společnosti s dlouholetou tradicí? Máte zkušenost v oblasti administrativy a komunikace se zákazníkem? Pro našeho klienta hledáme vhodné uchazeče na pozici ASISTENT/KA – komunikace se zákazníky.
Náplň práce:
- přebírání značkových hodinek k servisu a opravě
- telefonická a emailová komunikace s dodavateli a zákazníky
- administrativní práce vázané k objednávkám, reklamacím, atd.
- zadávání dat do interní databáze
Lokalita: Praha 1
POŽADAVKY:
- zkušenost s komunikací se zákazníky
- alespoň krátkodobá praxe v oblasti administrativy
- znalost anglického jazyka – schopnost písemné i mluvené komunikace
- dobrá znalost práce na počítači (zkušenosti s prací v programu Pohoda velkou výhodou)
- příjemné vystupování a dobré organizační a komunikační dovednosti
- pečlivost, přesnost
BENEFITY:
- zázemí stabilní společnosti
- možnost dlouhodobé spolupráce
- lokalita v centru Prahy