- 29 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Úspěšná nadnárodní společnost, působící v oblasti IT řešení, hledá do svého skvělého týmu motivované kandidáty/tky na pozici
INSIDE CHANNEL MANAGER
NÁPLŇ PRÁCE:
• rozvíjení vztahů s klíčovými partnery
• zodpovědnost za obchodní výsledky svěřeného prodejního kanálu
• rozvoj stávajících a získávání nových partnerů s cílem zvýšit prodeje
• navázání na aktuální pozitivní vztahy s odběrateli a jejich prohlubování
• identifikace nových partnerů s cílem růstu nového businessu
• edukace stávajících i nových partnerů o firemních produktech a službách
• monitorování produktových, marketingových a obchodních trendů v jednotlivých zemích
• podporu partnerů v jejich lokálních marketingových aktivitách
• můžete nabídnout praxi na obdobné pozici min. 4 roky v oblasti IT
• pokročilá znalost AJ, čeština na úrovni rodilého mluvčího
• obchod máte v krvi, IT je Váš koníček
• slova ochota, spolupráce jsou pro Vás tím pravým
• atraktivní platové ohodnocení (fix + bonusová složka)
• stabilní a perspektivní zázemí v úspěšné mezinárodní společnosti
• pestrá škála firemních benefitů (týden dovolené navíc, roční kupon MHD, 4 sick days, flexibilní pracovní dobu, stravenky – zcela hrazeny zaměstnavatelem, SIM karta, občerstvení na pracovišti, firemní akce, multisport card – zcela hrazena zaměstnavatelem, jazykové kurzy, prémiová zdravotní péče)
• nástup možný ihned nebo dohodou
• HPP, smlouva na dobu neurčitou
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?