- Plný úvazek
Co u nás budete mít na starosti?
• Vést svěřené oddělení, které má cca 30 zaměstnanců.• pracovávat pravidelné i adhoc reporty pro vedení.
• Plánovat a organizovat směny pro své podřízené.
• Ve spolupráci s kolegy z personálního oddělení řešit výběr nových kolegů, nástupy, výstupy a další organizační záležitosti.
Co byste měl mít?
• SŠ vzdělání s maturitou.• Přechozí praxe v oblasti je velkou výhodou.
• Umíte se rychle rozhodovat.
• Zkušenosti s vedením a motivací podobně velkého týmu.
• Výborné organizační, komunikační a prezentační schopnosti.
• Pokročilá znalost s MS Office, znalost SAP je výhodou.
Na co se můžete těšit?
• Odpočinek je důležitý – u nás máte týden dovolené navíc.• Stravenky, které z velké části platíme my.
• Kartu Multisport za zvýhodněných podmínek.
• Myslíme i na vaši rodinu, proto se můžete těšit na možnost odpočinku v našich rekreačních zařízeních či vám dáme příspěvek na dětský tábor pro vaše ratolesti.
V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s.p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Pružná pracovní doba
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na dovolenou