Vedoucí úseku (Cheb)

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Albert Česká republika, s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Základní

O nás

Albert Česká republika, s.r.o.

Albert je známou značkou po celém Česku a více než 300 našich obchodů obslouží každý týden čtyři miliony zákazníků. Supermarkety i hypermarkety najdou zákazníci v každém kraji. Albert se řadí k největším soukromých zaměstnavatelům v zemi. Nabízíme práci a příležitosti pro rozvoj širokému spektru profesí a cílových skupin – od absolventů škol všech úrovní přes maminky po mateřské a rodičovské dovolené po aktivní důchodce; od provozních profesí v našich prodejnách přes jejich management až po vysoce specializované pozice v mnoha odděleních naší centrály nebo v logistice.

V Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!   

Na této pozici budete plánovat, koordinovat a kontrolovat činnosti spojené se svěřeným úsekem.

Co vám nabízíme

  • možnost zkráceného úvazku
  • stravné navíc ke mzdě ve výši 2 580 Kč
  • 15% slevu na nákup 5x ročně a produkty zdarma
  • příspěvek na dopravu až 650 Kč měsíčně
  • 4 týdny dovolené a až 5 dnů rekondičního volna navíc (dle délky pracovního poměru)
  • zvýhodněný tarif volání O2, MultiSport kartu a další slevy

Co u nás budete dělat

  • koordinovat práce ve svěřeném úseku
  • provádět objednávky zboží
  • udržovat optimální zásoby a provádět inventury dle pravidel
  • zodpovídat za manipulaci se zbožím, doplňovat zboží do regálů
  • podílet se na zaškolení nových zaměstnanců
  • komunikovat interně napříč týmy i směrem k zákazníkům

Co od vás očekáváme

  • ukončené SŠ/SOU vzdělání
  • 2 roky na pozici v maloobchodu (podmínkou)
  • zkušenost s vedením úseku výhodou
  • aktivní přístup, analytické myšlení, odolnost vůči stresu
  • příjemné vystupování, orientaci na zákazníka
  • ochotu pracovat ve směnném provozu a trestní bezúhonnost

Jaký jsme zaměstnavatel

  • podporujeme zdravý životní styl: sportujeme a relaxujeme se zvýhodněnou kartou MultiSport, používáme aplikaci Zdrabert na podporu fyzického i mentálního zdraví, máme program Prevence s Albertem a pořádáme Dny zdraví, všem zaměstnancům pravidelně rozdáváme ovocné svačiny, na Albert linku pomoci se můžeme v nesnázích obracet my i naši rodinní příslušníci 
  • klademe důraz na vyváženost mezi pracovním a osobním životem: zavedli jsme flexibilní pracovní dobu, pětkrát ročně využíváme slevy na rodinný nákup  
  • dbáme na společenskou a ekologickou zodpovědnost: jsme největší firemní dárce potravin, papírové účtenky nahrazujeme elektronickými, provozujeme Nadační fond Albert, pravidelně darujeme neprodané potraviny, spolupracujeme s lokálními dodavateli, pořádáme charitativní běhy na podporu dětských domovů, podepsali jsme Chartu diverzity  
  • jsme inovativní: rekonstruujeme a modernizujeme svoje prodejny, distribuční centra a kanceláře, v prodejnách instalujeme samoobslužné pokladny a elektronické cenovky, pracujeme s Albert scanem a chytrými váhami, díky věrnostní aplikaci Můj Albert nakupujeme výhodně 
  • zaměstnáváme více než 20 000 kolegů 
  • jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize 
  • obsloužíme u nás týdně 4 000 000 zákazníků 
  • působíme na trhu přes 30 let (od roku 1991) 
  • máme více než 340 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a e-shop Albert Online

V našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Silvie Dolejší | Silvie Dolejší | Mokřiny, Aš Mokřiny, Aš
  • 33 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 7. listopadu
B.PRO CZ s.r.o. | B.PRO CZ s.r.o. | Frýdek-Místek Frýdek-Místek
  • od 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. března
B.PRO CZ s.r.o. | B.PRO CZ s.r.o. | Frýdek-Místek Frýdek-Místek
  • od 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. října
Krijcos CS, a.s. | Krijcos CS, a.s. | Všenory Všenory
  • 28 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 22. října
OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s.r.o. | OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s… | Loděnice, Beroun Loděnice, Beroun
  • 36 000 – 42 998 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 22. října
PROTECO nářadí s.r.o. | PROTECO nářadí s.r.o. | Podbřezí Podbřezí
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 22. října
KOVONA SYSTEM, a.s. | KOVONA SYSTEM, a.s. | Český Těšín Český Těšín
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro studenty
Zveřejněno: 22. října

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

zkušenost