- 29 900 – 33 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
• organizovat a kontrolovat práci svého týmu (cca do 10 podřízených)
• vyhodnocovat pracovní výkony a motivovat zaměstnance
• zodpovídat za dodržování BOZP
• podílet se na zavádění/zlepšování procesů
• povedete různé záznamy a budete připravovat podklady pro reportování
• a také se budete účastnit pravidelných porad
• praxi v oblasti vedení kolektivu, komunikativnost
• lídra, který bude svému týmu oporou a bude ho motivovat
• týmového hráče, který bude respektovat týmová rozhodnutí a přispěje i svými nápady
• člověka s pozitivním přístupem k práci
• někoho, pro koho je bezpečnost práce na prvním místě
• neměla by Vám vadit práce ve dvousměnném provozu na časově ohraničené období (cca 1-2 měsíce)
• také byste měl/a umět pracovat na PC (excel, WMS atd.) a komunikovat v AJ - alespoň mírně pokročilá úroveň je PODMÍNKOU - schopnost vyřídit telefonát, převážně ale emailová komunikace
• ochotu učit se nové věci a neustále na sobě pracovat
• nadstandardní výše mzdy na základě znalostí a zkušeností
• občerstvení několikrát v týdnu
• malý přátelský kolektiv a plochá struktura vedení
• práce převážně v 1-směnném provozu
• 5 týdnů dovolené
• docházkový bonus 3000 Kč
• káva na pracovišti a mnoho dalšího
• nástup přímo pod firmu do kmene

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.