- 60 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

⛵KDO JSME?⛵
Běžně byste nás označili za personální agenturu, lovce hlav, headhuntery či náboráře.
⚓My sami sebe však označujeme za SPECIALISTY NA REGIONÁLNÍ NÁBOR.
🌊Ve vodách recruitmentu brouzdáme již slušnou řádku let. V roce 2024 jsme se však rozhodli odpoutat od původní flotily. A proto vznikla naše ⛵FLAGSHIP s ambicí být hrdou vlajkovou lodí regionálního náboru.
⛵Vyražte prozkoumat vody širokého moře recruitmentu s námi.
Jsi technicky zdatný/á, máš zkušenosti v oblasti kvality a víš, že klíč k bezproblémové výrobě začíná u spolehlivých dodavatelů? Do výrobní společnosti hledáme posilu na pozici Inženýra dodavatelské kvality, který bude dohlížet na to, aby k nám proudily jen komponenty, na které se můžeme stoprocentně spolehnout.
Tvojí náplní práce bude:
- Aktivní komunikace s dodavateli – budování vztahů i výběr nových partnerů
- Posuzování a schvalování kvality dodaného materiálu, rozhodování o jeho přijetí nebo vrácení
- Zajištění a hodnocení PPAP dokumentace, zaškolování dodavatelů na interní požadavky
- Vedení a realizace interních i dodavatelských auditů
- Spolupráce při tvorbě a aktualizaci systémů kvality dle ISO 9001 a IATF 16949
- Účast na řešení reklamací a vyhodnocování nápravných opatření
- Spolupráce s dalšími odděleními při rozběhu nových projektů
- SŠ/VŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
- Praxe v oblasti kvality z výrobní firmy, ideálně automotive
- Zkušenost s hodnocením dodavatelů, znalost procesů výběru a kvalifikace
- Dobrou znalost nástrojů kvality – 8D reporty, audity, PPAP, FMEA apod.
- Angličtinu na velmi dobré úrovni – každodenní komunikace
- Samostatnost, technické myšlení a ochotu občas cestovat
- 5 týdnů dovolené
- Týmové čtvrtletní bonusy
- Flexibilní pracovní doba a možnost občasného home office
- Smlouva na dobu neurčitou
- Dotované obědy v moderní kantýně
- Příspěvek na dopravu 3 Kč/km
- Příspěvek na benefit kartu Edenred
- Služební telefon
- Firemní fitko
- Firemní akce
- Možnost kariérního růstu

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.