- 41 000 Kč
- Plný úvazek
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Hledáte práci, kde budete moci využít své technické znalosti a jazykové dovednosti? Jste komunikativní, flexibilní a rád/a využijete možnost služebních cest i do zahraničí. Pak se přidejte do našeho pohodového týmu!
Významná společnost působící v oblasti elektronických trakčních systémů příjme parťáka/parťačku na pozici:
OBCHODNÍ REFERENT/KA - ELEKTRO (až 60 000 Kč)
* Komunikace se zákazníky – spolupráce s obchodními zástupci v ČR i zahraničí, dopravními podniky a stavebními firmami
* Vyhledávání nových obchodních partnerů a budování vztahů
* Tvorba nabídek na technické materiály (např. komponenty pro trolejbusy, tramvaje a vlaky)
* Zpracování dokumentace a evidence v ERP systému Helios
* Občasné služební cesty do zahraničí (obvykle krátkodobé)
* VŠ nebo SŠ vzdělání (technický nebo ekonomický obor)
* Praxi v technickém oboru
* pokročilou znalost anglického jazyka
* Dobrou znalost MS Office
* Řidičský průkaz sk. B.
* Spolehlivost, pečlivost, flexibilitu, ochotu cestovat a loajalitu
* Atraktivní mzdové ohodnocení
* Přátelský kolektiv, který rád tráví čas i mimo práci (např. cyklistika, volejbal)
* 5 dní placeného volna navíc
* 13. plat podle výsledků společnosti
* Možnost profesního rozvoje – školení, jazykové kurzy, prostor pro kreativitu
* Příspěvek na MultiSport kartu, životní a penzijní připojištění
* Stravenkový paušál
* Cafeterie
* Pravidelná celofiremní setkání (např. grilování prasátka)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?