- 25 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme č.1 na trhu s autodíly. Společnost LKQ (původně Auto Kelly a Elit) je předním dodavatelem náhradních a speciálních dílů pro opravy a vybavení automobilů a dalších vozidel, která v České republice zaměstnává přes 2 000 zaměstnanců.
Co by bylo u nás vaší prací?
V oddělení Servisní koncepce, kde budete mít na starosti technickou a administrativní podporu pro naše smluvní partnery. Každý den budete mít jak rutinní úkoly, tak se setkáte i s novými požadavky, výzvami nebo řešením problémů.
• technická podpora autoservisů při zajištění technických dat, manuálů oprav, pracovních časů, schémat a servisních plánů
• kontrola podkladů pro fakturaci zakázek a jejich schvalování
• administrace zakázek oprav a údržby vozidel
• řešení reklamací
Abyste zapadl/a do našeho týmu a nabízená pozice vás bavila, měl/a byste na většinu následujících otázek odpovědět ano:
• máte znalost problematiky autoopravárenství a správy vozového parku
• orientujete se v technických datech ohledně oprav automobilů
• máte přehled o spektru náhradních dílů dostupných na českém trhu a vyznáte se v problematice správy vozového parku
• orientujete se ve fakturách (kontrola faktur od servisních partnerů)
• zodpovědnost, odolnost vůči stresu, pečlivost a komunikační schopnosti patří kromě jiných mezi vaše silné stránky
• mzdové ohodnocení je ve vašich rukách (fixní mzda+ odměny v závislosti na vašem i kolektivním úspěchu)
• přátelský kolektiv, pro který je cílem perfektně odvedená práce
• možnost osobního rozvoje a kariérního růstu
• přátelskou firemní kulturu, moderní zázemí firmy
• slevy na náhradní díly na váš vlastní vůz nebo pro vaši rodinu a samozřejmě systém dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod – např. stravenkový paušál, možnost výhodného volání, 5 dní bonusového volna, výhodné vstupenky na kulturní představení, jazykové kurzy plně hrazené zaměstnavatelem
• místem výkonu práce bude Praha 9 - Kolbenova
Termín nástupu: dle dohody
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?