Asistentka/asistent servisu a obchodu - mzda až 35 000 Kč
- Malenovice, Zlín
- TIES, s.r.o.
-
Benefity:
Volné místo ve firmě 4 P & P, spol. s r.o.
Pracovní poměr | práce na zkrácený úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | pracovní smlouva (hpp) |
Práce vhodná také pro | cizince, absolventy, rodiče na mateřské / rodičovské dovolené |
Lokalita | třída 3. května 1170, Zlín, 763 02 |
Firma | 4 P & P, spol. s r.o. |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Obchod, nákup a prodej zboží, Služby, umění a kultura, Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Obsluha lidí, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka |
Min. vzdělání | Odborné vyučení bez maturity |
Jazyk. znalosti | Český jazyk (Pokročilý B2), Anglický jazyk (Začátečník A1) |
Hrubá mzda | 17.000 – 24.000 Kč |
Až 82 %. Tolik ze všech svých nákupních rozhodnutí dělají zákazníci na základě informací z prodejních ploch. A ve 4P&P víme, jak toho využít ve prospěch našeho klienta, ovlivnit tak nákupní chování spotřebitele a výrazně vylepšit prodejní výsledky firmy.
Zajistit dokážeme kompletní projekt od počátečního kreativního návrhu až po samotnou realizaci přímo v místě prodeje. Samozřejmě vám pomůžeme i v jednotlivých oblastech služeb SALES PROMOTION, SALES FORCE, INSTORE INSIGHTS, POS LOGISTICS, CREATIVE & DTP STUDIO.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Společnost 4P&P, člen mezinárodní skupiny ADVANTAGE SMOLLAN company, již více než 25 let poskytuje svým zákazníkům funkční řešení v oblasti podpory prodeje a budování značky. Našimi klienty jsou známé mezinárodní firmy.
Společně s naším klientem Philip Morris International hledáme kolegy a kolegyně, kteří věří budoucnosti bez kouře a pomohou podniknout řadu kroků vedoucí ke zrealizování vize klienta – tj. neustálý vývoj výrobků, které by pomohly snížit riziko pro uživatele i jejich okolí a současně doručení nadstandardního zákaznického servisu pro návštěvníky prodejen.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Specifickou interní směrnicí zaměstnavatele je pracovní řád, který zaměstnancům upřesňuje jejich povinnosti. Každá společnost by měla mít svůj pracovní řád, se kterým všechny své zaměstnance seznámí. Proto jsme pro vás připravili kompletní pracovní řád, který si můžete zdarma stáhnout a upravit dle potřeb své společnosti.
Jste moc nebo málo asertivní? Ukážeme si metody, jak docílit vyrovnané asertivity. Asertivity, která nikoho neurazí, a vám pomůže k dosažení stanovených cílů.
Stane se to velkému množství zaměstnanců – musíte k lékaři, který nemá volno brzy ráno nebo pozdě večer, musíte tedy lékaře navštívit ve své pracovní době. Ukážeme vám, co říká zákoník práce na téma návštěva lékaře v pracovní době. Zákoník práce a propustka k lékaři? Věděli jste, že zákoník práce nezná pojem propustka k lékaři? Abyste věděli o propustkách všechno, ukážeme vám, co by měla propustka k lékaři obsahovat.
Ukážeme vám hlavní rozdíl mezi agenturním zaměstnáváním, které je za úplatu, a dočasným přidělením zaměstnance k jinému zaměstnavateli - zapůjčení zaměstnance. Podíváme se na to, jak zákoník práce řeší agenturní zaměstnávání i dočasné přidělení a na co si dát pozor.
Hmotná odpovědnost zaměstnance je citlivým tématem. Existují dvě odpovědnosti zaměstnance, schodek a ztráta svěřených věcí. Na oba případy se podíváme a ke každému připojíme vzor dohody, která by měla být podepsána, aby bylo možné schodek nebo ztrátu po vás vymáhat. Pouze ústní dohoda je nedostačující.
Kdy je nejlepší čas zajít za šéfem, že chcete navýšit plat? Jak konkrétně si o navýšení říci? Ukážeme i věty, které mohou vaše vyjednávání o vyšším platu zničit. Co když firma přidat nechce nebo nemůže?
Průvodní dopis k životopisu je prvním kontaktem s personalistou ve vysněné společnosti. Vysvětlíme si, co to je průvodní dopis a jaký je rozdíl oproti motivačnímu dopisu. Ukážeme si, jak napsat průvodní dopis. Nechybí ani vzor průvodního dopisu.
Systémů pro podporu náborů, takzvaných ATS (anglická zkratka “Applicant Tracking System”), či jim podobných, najdete na současném trhu nepřeberné množství. Všechny tyto softwary spojuje společný cíl - vylepšit administrativní a náborové procesy ve firmách tak, aby byly rychlé, efektivní a ušetřily personalistům čas. Jak vybrat ten, který bude nejvíce vyhovovat požadavkům vaší firmy vám v tomto článku sice neporadíme, ale najdete v něm praktický přehled nejznámějších náborových aplikací či softwarů, který aktuálně trh nabízí.
V České republice zažíváme v posledních letech prudký vzestup počtu pracovních portálů a sběračů nabídek ve formě pracovních agregátorů. Tyto platformy se snaží nabídnout co nejlepší služby v oblasti propagace pracovních příležitostí. Ačkoli je všechny spojuje společný cíl – spojit zaměstnavatele s potenciálními zaměstnanci – může se zdát, že v tomto hustém "lese" portálů se leckdy lehce ztrácíme. Ale nebojte, máme pro vás řešení! Dnes se podíváme na TOP 10 pracovních portálů, které působí v naší zemi a také na 4 pracovní agregátory. Zajímá vás, co z nich činí jedinečné, v čem skutečně excelují a co nás na nich tak fascinuje? Pokračujte ve čtení a objevte ty pravé klenoty mezi pracovními platformami! 😉🌟
Zaměstnávání osob se zdravotním postižením je důležité nejen pro sociální společnost, ale i pro vaši firmu. Ukážeme vám i jiné než jen finanční výhody. Pokud nemůžete osoby se zdravotním postižením zaměstnávat, představíme vám možnosti, jaké máte, abyste nemuseli odvádět částky do státního rozpočtu. Ukážeme vám, jaké jsou klíčové výhody zaměstnávání lidí s postižením. Abyste měli všechny informace, připojíme i nejčastější chyby zaměstnavatelů při zaměstnávání postižených, a rady, jak se těmto chybám vyhnout.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje