- Plný úvazek

Jsme Teamium, respektovaný sociální podnik a hlásíme se ke společným cílům a zásadám udržitelného zaměstnávání zdravotně a sociálně znevýhodněných kolegů v rámci Deklarace odpovědného podnikání. Do našich řad nyní hledáme kolegu či kolegyni na pozici Provozního manažera/manažerky našich gastronomických provozů.
Ve společnosti Teamium, s.r.o. je projekt Teamcaffe - každé zrnko pomáhá dynamicky se rozvíjející divize. Zahrnuje provoz kavárny, eshopu, bistra, externí akce, cateringy a výrobu vlastních produktů. Teamcaffe zaměstnává více než 90% pracovníků s duševním nebo fyzickým handicapem a je nutné, aby kandidát měl nejen prokazatelné zkušenosti s gastronomíí, ale také empatii a sociální cítění a bude motivací, vzorem a oporou pro personál.
Hlavní náplň práce:
Zajištění hladkého chodu provozů bistra Teamcaffe a Teamcaffe kavárny a jejich sekundárních projektů (externí akce, eshop,...) formou pravidelné supervize, podpora a leadership provozních týmů, správa skladového hospodářství a administrativní podpora pro vedení divize.
Klíčové odpovědnosti:
1. Supervize provozů (bistro a kavárna):
- Provozní manažer dohlíží na kvalitu a procesy a poskytuje vedení vedoucím jednotlivých provozů, kteří mají přímou odpovědnost za každodenní chod provozu.
- Pravidelná přítomnost na provozech a aktivní a systematická spolupráce s provozními vedoucími jednotlivých provozů (2 na každém provozu).
- Klíčovým prvkem této role je podpora provozních vedoucích, rozvoj jejich kompetencí a podpora v samostatném řízení svěřeného prostoru. Důraz na posilování přímé odpovědnosti vedoucích za provoz, zatímco ze strany provozního manažera je vždy zajištěna 100% opora a asistence při řešení složitějších situací.
- Pravidelné sdílení zásadních informací směrem k manažerovi gastrodivize.
- Dohled nad dodržováním provozních standardů, kvality služeb a zajištěním efektivní komunikace mezi týmy napříč gastro divizí. Dohled a zajištění provozně-technické stránky provozů (HACCP, BOZP, PO, revize apod.)
2. Administrativní a organizační podpora:
- Průběžná administrativní podpora vedení divize.
- Komunikace napříč týmy a s externími partnery a dodavateli.
- Spolupráce na přípravě plánů, přehledů, docházky a dalších podkladů.
3. Skladové hospodářství a provozní kontrola:
- Denní dohled nad správou skladů – zajištění přehledné, aktuální a správné evidence všech skladových pohybů v souladu s interními procesy.
- Kontrola skladových pracovníků – supervize jejich každodenní činnosti, včetně příjmu zboží, výdeje surovin a zápisu do evidenčních systémů.
- Zodpovědnost za dodržování skladových a provozních standardů neznamená přímé zapojení do každodenního provozu, ale dohled nad správným fungováním interních procesů a jejich dodržováním ze strany příslušných pracovníků.
- Dohled nad:
- principy FIFO/FEFO,
- správným uchováváním a manipulací se surovinami,
- pořádkem, čistotou a bezpečnou organizací skladu.
- Spolupráce při inventurách – koordinace, kontrola a zajištění přesnosti výsledků.
4. Externí akce:
- Kompletní organizace a zajištění externích gastroakcí (firemní eventy, cateringy,
svatby, společensko-kulturní akce apod.).
- Plánování a komunikace s organizátory.
- Vedení a koordinace týmu při přípravě a realizaci akcí.
5. Eshop:
- Dohled a administrativa eshopu teamcaffe.cz
- Zkušenosti s vedením gastroprovozu nebo provozním managementem.
- Zkušenosti s vedením týmu a leadershipem.
- Schopnost koordinace, organizační schopnosti a time management, samostatného rozhodování, kreativita, zodpovědnost, loajalita, chuť a nadšení věci posouvat dál
- Odolnost vůči stresu, empatia, vysoká emoční inteligence a sociální cítění
- Znalost základních administrativních nástrojů (MS Office, Gmail, Google Workspace, Google Disk apod.).
- Základní znalost personalistiky a ekonomiky
- Řidičský průkaz skupiny B.
- Stabilní pozici v rozvíjejícím se sociálním podniku.
- Možnost ovlivnit chod provozů a realizovat vlastní nápady.
- Různorodou práci v dynamickém prostředí.
- Přátelskou atmosféru, týmový duch a podporu při každodenní práci.
- Práci na HPP, plat dle schopností a zkušeností
- stravenkový paušál 90,- Kč za každou odpracovanou směnu
- Masáže na pracovišti, káva z naší kavárny zdarma
- Multisport karta
- možnosti konzultace s právníkem a psychosociálním pracovníkem pro další podporu při práci
- firemní akce v rámci divize či celého Teamia
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?