- 26 000 – 36 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Jsme Teamium, respektovaný sociální podnik a hlásíme se ke společným cílům a zásadám udržitelného zaměstnávání zdravotně a sociálně znevýhodněných kolegů v rámci Deklarace odpovědného podnikání. Do našich řad nyní hledáme kolegu či kolegyni na pozici Provozního manažera/manažerky našich gastronomických provozů.
Ve společnosti Teamium, s.r.o. je projekt Teamcaffe - každé zrnko pomáhá dynamicky se rozvíjející divize. Zahrnuje provoz kavárny, eshopu, bistra, externí akce, cateringy a výrobu vlastních produktů. Teamcaffe zaměstnává více než 90% pracovníků s duševním nebo fyzickým handicapem a je nutné, aby kandidát měl nejen prokazatelné zkušenosti s gastronomíí, ale také empatii a sociální cítění a bude motivací, vzorem a oporou pro personál.
Hlavní náplň práce:
Zajištění hladkého chodu provozů bistra Teamcaffe a Teamcaffe kavárny a jejich sekundárních projektů (externí akce, eshop,...) formou pravidelné supervize, podpora a leadership provozních týmů, správa skladového hospodářství a administrativní podpora pro vedení divize.
Klíčové odpovědnosti:
1. Supervize provozů (bistro a kavárna):
- Provozní manažer dohlíží na kvalitu a procesy a poskytuje vedení vedoucím jednotlivých provozů, kteří mají přímou odpovědnost za každodenní chod provozu.
- Pravidelná přítomnost na provozech a aktivní a systematická spolupráce s provozními vedoucími jednotlivých provozů (2 na každém provozu).
- Klíčovým prvkem této role je podpora provozních vedoucích, rozvoj jejich kompetencí a podpora v samostatném řízení svěřeného prostoru. Důraz na posilování přímé odpovědnosti vedoucích za provoz, zatímco ze strany provozního manažera je vždy zajištěna 100% opora a asistence při řešení složitějších situací.
- Pravidelné sdílení zásadních informací směrem k manažerovi gastrodivize.
- Dohled nad dodržováním provozních standardů, kvality služeb a zajištěním efektivní komunikace mezi týmy napříč gastro divizí. Dohled a zajištění provozně-technické stránky provozů (HACCP, BOZP, PO, revize apod.)
2. Administrativní a organizační podpora:
- Průběžná administrativní podpora vedení divize.
- Komunikace napříč týmy a s externími partnery a dodavateli.
- Spolupráce na přípravě plánů, přehledů, docházky a dalších podkladů.
3. Skladové hospodářství a provozní kontrola:
- Denní dohled nad správou skladů – zajištění přehledné, aktuální a správné evidence všech skladových pohybů v souladu s interními procesy.
- Kontrola skladových pracovníků – supervize jejich každodenní činnosti, včetně příjmu zboží, výdeje surovin a zápisu do evidenčních systémů.
- Zodpovědnost za dodržování skladových a provozních standardů neznamená přímé zapojení do každodenního provozu, ale dohled nad správným fungováním interních procesů a jejich dodržováním ze strany příslušných pracovníků.
- Dohled nad:
- principy FIFO/FEFO,
- správným uchováváním a manipulací se surovinami,
- pořádkem, čistotou a bezpečnou organizací skladu.
- Spolupráce při inventurách – koordinace, kontrola a zajištění přesnosti výsledků.
4. Externí akce:
- Kompletní organizace a zajištění externích gastroakcí (firemní eventy, cateringy,
svatby, společensko-kulturní akce apod.).
- Plánování a komunikace s organizátory.
- Vedení a koordinace týmu při přípravě a realizaci akcí.
5. Eshop:
- Dohled a administrativa eshopu teamcaffe.cz
- Zkušenosti s vedením gastroprovozu nebo provozním managementem.
- Zkušenosti s vedením týmu a leadershipem.
- Schopnost koordinace, organizační schopnosti a time management, samostatného rozhodování, kreativita, zodpovědnost, loajalita, chuť a nadšení věci posouvat dál
- Odolnost vůči stresu, empatia, vysoká emoční inteligence a sociální cítění
- Znalost základních administrativních nástrojů (MS Office, Gmail, Google Workspace, Google Disk apod.).
- Základní znalost personalistiky a ekonomiky
- Řidičský průkaz skupiny B.
- Stabilní pozici v rozvíjejícím se sociálním podniku.
- Možnost ovlivnit chod provozů a realizovat vlastní nápady.
- Různorodou práci v dynamickém prostředí.
- Přátelskou atmosféru, týmový duch a podporu při každodenní práci.
- Práci na HPP, plat dle schopností a zkušeností
- stravenkový paušál 90,- Kč za každou odpracovanou směnu
- Masáže na pracovišti, káva z naší kavárny zdarma
- Multisport karta
- možnosti konzultace s právníkem a psychosociálním pracovníkem pro další podporu při práci
- firemní akce v rámci divize či celého Teamia
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.