- Plný úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Hledáme manažera(ku) provozu , se zkušeností s provozem restaurace, hotelové recepce. Komunikativní/ho manažerku/a, se schopností řídit kolektiv 4 až 5 spolupracovníků. Znalost AJ nebo NJ vítána.
Nutná znalost práce s PC.
Nástup k 1.9. 2017, nutné zaškolení (cca 1 týden) v průběhu srpna.
Nabízíme: možnost využití služeb Sportcentra pro rodinné příslušníky zdarma.
První kontakt osobně, emailem nebo telefonicky

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.