- 41 500 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
V BayWa r.e. přemýšlíme jinak. Zajímá nás, jak se energie vyrábí, jak je uložena a jak ji co nejlépe využít v úsilí při globálním přechodu na obnovitelné zdroje. Svou přítomností ve 30 zemích světa jsme jednou z vedoucích firem v oblasti výstavby a provozování obnovitelných zdrojů energie. Jsme distributorem, nabízíme související služby a energetická řešení. Máme kanceláře napříč Evropou, v Americe, Asii i Austrálii a aktivně tvoříme budoucnost energetiky a bojujeme proti klimatickým změnám. Jsme uhlíkově neutrální firmou.
Chcete se stát součástí BayWa r.e. v České republice, kde působíme jako velkoobchod s komponenty pro fotovoltaické elektrárny a podílet se na energetické proměně prostředí naší země? Zajímají vás obnovitelné zdroje? Baví vás práce v mladém a přátelském kolektivu?
Přidejte se k nám. Protože zažíváme silný růst, rozšiřujeme tým o nového kolegu či kolegyni na pozici administrativní pracovník / koordinátor expedice.
* administrativní podpora logistiky
* komunikace s dopravci (obvykle v rámci ČR)
* objednávání jednotlivých přeprav přes webová rozhraní
* spolupráce s oddělením expedice
* controlling objednávek a dostupnosti zásob
* dohled nad správností a oběhem dokladů expedovaného zboží
* SŠ ekonomického nebo logistického směru
* práce na PC, Office365
* anglický jazyk středně pokročilá znalost
* orientace v některém ze skladových systémů výhodou
* aktivita, samostatnost, zodpovědnost
* práci v úspěšné mezinárodní společnosti v odvětví, které zažívá silný růst
* příležitost podílet se na zvyšování podílu obnovitelných zdrojů v ČR
* stabilní práce a příjemný kolektiv
* osobní rozvoj, možnost rozšíření specializace v oboru logistiky
* benefity společnosti - notebook a mobilní telefon, 5 týdnů dovolené, sick days, odborné vzdělávání, výuka AJ, stravenkový paušál, karta MultiSport, penzijní/životní pojištění
* odpovídající mzdové ohodnocení a atraktivní bonusový systém společnosti
* nástup ihned nebo dohodou
* pracoviště v Chrášťanech (Praha-západ) – nové krásné prostory

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.