- 33 900 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
V BayWa r.e. přemýšlíme jinak. Zajímá nás, jak se energie vyrábí, jak je uložena a jak ji co nejlépe využít v úsilí při globálním přechodu na obnovitelné zdroje. Svou přítomností ve 30 zemích světa jsme jednou z vedoucích firem v oblasti výstavby a provozování obnovitelných zdrojů energie. Jsme distributorem, nabízíme související služby a energetická řešení. Máme kanceláře napříč Evropou, v Americe, Asii i Austrálii a aktivně tvoříme budoucnost energetiky a bojujeme proti klimatickým změnám. Jsme uhlíkově neutrální firmou.
Chcete se stát součástí BayWa r.e. v České republice, kde působíme jako velkoobchod s komponenty pro fotovoltaické elektrárny a podílet se na energetické proměně prostředí naší země? Zajímají vás obnovitelné zdroje? Baví vás práce v mladém a přátelském kolektivu?
Přidejte se k nám. Protože zažíváme silný růst, rozšiřujeme tým o nového kolegu či kolegyni na pozici administrativní pracovník / koordinátor expedice.
* administrativní podpora logistiky
* komunikace s dopravci (obvykle v rámci ČR)
* objednávání jednotlivých přeprav přes webová rozhraní
* spolupráce s oddělením expedice
* controlling objednávek a dostupnosti zásob
* dohled nad správností a oběhem dokladů expedovaného zboží
* SŠ ekonomického nebo logistického směru
* práce na PC, Office365
* anglický jazyk středně pokročilá znalost
* orientace v některém ze skladových systémů výhodou
* aktivita, samostatnost, zodpovědnost
* práci v úspěšné mezinárodní společnosti v odvětví, které zažívá silný růst
* příležitost podílet se na zvyšování podílu obnovitelných zdrojů v ČR
* stabilní práce a příjemný kolektiv
* osobní rozvoj, možnost rozšíření specializace v oboru logistiky
* benefity společnosti - notebook a mobilní telefon, 5 týdnů dovolené, sick days, odborné vzdělávání, výuka AJ, stravenkový paušál, karta MultiSport, penzijní/životní pojištění
* odpovídající mzdové ohodnocení a atraktivní bonusový systém společnosti
* nástup ihned nebo dohodou
* pracoviště v Chrášťanech (Praha-západ) – nové krásné prostory
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.