- 39 500 – 48 600 Kč
- Plný úvazek

Společnost AZ FLEX, a.s. je specializovaný velkoobchod zabývající se prodejem technických izolací, suché výstavby a pěnového skla. Dále se zabývá prodejem kvalitních pracovních oděvů od norské společnosti Helly Hansen Workwear. V ČR působí od roku 1993 s prodejními a skladovými místy v Praze, Brně a v Českých Budějovicích.
AZ FLEX je také zastoupen na Slovensku.
* budete komunikovat se zákazníky, telefonicky a osobně v kanceláři odbytu
* budete přijímat zakázky a zpracovávat objednávky zákazníků
* dále Vás čeká komunikace s našimi dodavateli při objednávání zboží
* také budete plánovat dopravy při vydávání zboží zákazníkům
* administrativní úkony by Vám neměly dělat starost
* komunikace probíhá také k ostatním pobočkám společnosti, napříč jednotlivými odděleními
* příjemná atmosféra je pro nás důležitá, budete se podílet na jejím vytváření
* minimálně SŠ vzdělání je nutné, stavební zaměření je výhodou
* nezbytné jsou velmi dobré komunikativní schopnosti
* zakládáme si na dobrých vztazích, hledáme tedy vztahově založenou osobnost
* musíte být samostatný/á, zodpovědný/á a flexibilní týmový hráč/ka
* nezbytná je dobrá znalost PC, MS Office
* oceníme znalost AJ/NJ, ale není podmínkou
* nabízíme práci na HPP a zázemí silné a stabilní společnosti
* zajímavé finanční ohodnocení s motivačními odměnami a s 13. platem
* možnost pravidelných technických školení, rozšiřování dovedností v rámci pracovní pozice
* 5 týdnů dovolené + 3 dny Sick day
* benefit zdraví - finanční příspěvek ve výši 12 tis. Kč/rok s širokou možností výběru (masáže, doplňky stravy, brýle, sport, apod.)
* příspěvek na stravné = stravenky v hodnotě 150,- Kč
* malé občerstvení na pracovišti s dobrou kávou a čajem
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?