- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme součástí nadnárodní firmy Freudenberg s více než 170letou tradicí. Zaručujeme rovné příležitosti pro všechny, jak v odměňování, tak i v přístupu – každý zaměstnanec má pro nás nenahraditelnou roli a hodnotu. Přidejte se k nám a staňte se součástí široké rodiny firmy Freudenberg. U nás najdete své místo.
Bezpečnost práce je u nás až na prvním místě. Pokud to máte podobně a chcete budovat kulturu bezpečnosti, rádi Vás uvítáme v našich řadách. Hledáme člověka, který je pozorný, detailista, ale zároveň dokáže vidět provázanost celé organizace, nadchnout ostatní pro věc a neustále zlepšovat svou oblast.
Péče o systém bezpečnosti práce a životního prostředí
Zajištění souladu firemního systému HSE s legislativními požadavky
Školení zaměstnanců v oblasti bezpečnosti práce a životního prostředí
Administrativa spojená se svěřenou agendou
Úzká spolupráce s managementem a externími konzultanty na HSE tématech
Praxe na podobné pozici nebo studium příbuzného oboru
Základní povědomí o normách ISO14001, 45001, 50001 a legislativních požadavcích
Dobrá znalost MS Excel
Angličtina slovem i písmem na úrovni B1 – budete ji opravdu aktivně používat
Schopnost budovat kulturu bezpečnosti
Spolehlivost, pečlivost a přesnost, dotahování věcí do konce
Dovednost vysvětlit věci tak, aby jim ostatní rozuměli
Zajímavou a různorodou práci ve firmě střední velikosti, avšak se zázemím silné nadnárodní skupiny Freudenberg
Propracovaný systém firemního vzdělávání – školení u nás není problém!
Motivující mzdu, náborový příspěvek
Roční bonusy, příspěvky a benefity
Nástup je možný ihned nebo dle dohody
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?