- Plný úvazek

HOFMANN WIZARD s.r.o.
IT podpora pro síť poboček (A8759)
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost HOFMANN WIZARD s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Jsme tým HR nadšenců hledající IT záchranáře s úsměvem. Ne, nemusíte mít superhrdinské schopnosti, ale pokud rozumíte jazyku počítačů stejně dobře jako mluvenému slovu, máte naši plnou pozornost!
Hlavní dvě schopnosti, které hledáme, jsou:
1. Magie po telefonu: Ano, stane se nám to všem - zlobivý počítač nám zkříží cesty. Vy ale víte, jak ho zkrotit a dát mu znovu chuť do práce! Vaše komunikace je tak jasná, že kdybyste prodávali ledničky Eskymákům, nikdy by neměli pochybnosti.
2. Laskavost a trpělivost: Vždycky najdete čas a klid na vysvětlení, že Ctrl+C a Ctrl+V nejsou žádná tajemství kódu.
IT podpora poboček (20-30 % náplně práce)
- Založení uživatelů do portálu, nastavení telefonů a PC, instalace PC, řešení běžných uživatelských problémů, nastavení tiskáren, oprava hlášených chyb.
Výpomoc office manažerovi (10-15 % náplně práce)
- Objednávka tonerů, řešení servisů, reklamací, office vybavení pro pobočky, řešení technických záležitostí.
- Kontrola přípojek, zasíťování, lištování, apod...
Interní SW Karát (55 % náplně práce)
- Tvorba sestav v systému, zjišťování chyb, tvorba šablon, nástěnek, zjišťování a aktivní řešení chyb případně s dodavatelem systému.
Požadujeme
- Alespoň 1 rok praxe v IT podpoře, IS Karát a ostatní tě naučíme.
- Musíš být aktivní řidič a být ochoten cestovat a když to bude nutné, zůstat na pobočce třeba i dva dny (cca 2 dva dny v měsíci mimo domovskou pobočku).
- Velkou výhodou bude, pokud budeš zdatný/zdatná i v MS Office a budeš umět poradit třeba s Excelem.
- Určitě mít spoustu a trpělivosti – většina potíží vzniká mezi počítačem a židlí 😊, a empatie.
- Komunikativní znalost AJ – usnadní Ti to případnou komunikaci s německou centrálou.
Nabízíme
- Denně pocit, že jsi někoho zachránil/a.
- Občasná práce z home office a pružná pracovní doba.
- Spoustu hezkých benefitů - 5 týdnů dovolené, věrnostní odměny, stravenky, narozeninový den volna, teambuldingy, soutěže, příspěvek na životko/penzijko nebo multipass kartu, den volna pro rodiče prvňáků, 80 % dotace na jazykovou výuku v pracovní době.
- Zázemí na pobočce Brno nebo Liberec.
- Práce může být na celý úvazek nebo i 0,8 :-), vůbec se nebráníme i zapálenému studentovi, který ve škole zase tak často nemusí být :-).



