- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
Distribuční specialista CZ a SK
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Pro mezinárodní farmaceutickou společnost hledáme seniorního specialistu pro distribuční centrum umístěné v Praze, který bude zodpovídat za Českou republiku a Slovensko.
DISTRIBUČNÍ SPECIALISTA CZ A SK
Řízení dopravy
- Koordinace činností s vnitrostátními logistickými partnery a sledování jejich výkonnosti
- Koordinace vracení zboží od koncového zákazníka
- Zajištění, aby všechny logistické transakce byly v souladu s místními přepravními pravidly a zásadami a postupy společnosti
- Příprava objednávek pro dodavatele dopravy a fakturace řízení nákladů na dopravu a administrativní úkony spojené s dohodou s logistickými partnery
- Denní sledování a sledování dodávek zákazníkům a vnitřních pohybů
Správa domácích DC’s
- Řízení zásob pro zajištění dodržování pravidel FEFO/FIFO
- Zodpovědnost za fyzickou inventuru distribučních center v jednotlivých zemích
- Sledování zásob v hlavních DC, předcházení nedostatku produktů, inventarizace v hlavních DC
- Řízení pohybů zásob v SAP, dvouměsíční vytváření reportů zásob pro zákazníky
- Koordinace likvidace prošlých zásob a nakládání s odpady podle národních předpisů
- Příprava objednávek pro skladové dodavatele a fakturace řízení nákladů na skladování a administrativní úkony spojené se smlouvou s logistickými partnery
Postprodukční etiketovací činnosti
- Koordinace místních činností v oblasti přeznačení v důsledku regulačních změn a poptávky ad hoc (výměna produktů mezi zeměmi)
POŽADAVKY:- Bakalářský titul nebo ekvivalent v oboru ekonomie, logistika
- 2 roky praxe na obdobné pozici
- Software: zkušenost v SAP, znalost Microsoft Excel, Office, TMS výhodou
- Znalost angličtiny na komunikativní úrovni slovem i písmem
- Klíčové kompetence: Spolupracuje, zaměření na zákazníka, přináší výsledky, strategické myšlení, řídí složitost
- Silné analytické schopnosti
- Vysoce zodpovědný, sebemotivovaný a na výsledek orientovaný člověk
BENEFITY:- 6 týdnů dovolené
- 12 sick days
- stravenky
- multisport karta
- počítač, mobilní telefon
- příspěvek na životní pojištění