Marketingový specialista – kreativec pro CZ/SK

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost CENTROPEN, a.s. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Český jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné také pro

O nás

stabilní společnost s 80-ti letou tradicí

 výrobce psacích a kreslících potřeb pro kancelářské, školní, kreativní i profesionální použití

 kromě silné pozice na domácím trhu, jsou výrobky vyváženy do více než 50 zemí světa

 druhý největší zaměstnavatel v regionu

Koho hledáme

Náplní práce marketingového specialisty pro český a slovenský trh je především komunikace,
realizace a kontrola marketingových aktivit, které plní cíle ve prospěch společnosti a značky
CENTROPEN. Denním chlebem je spolupráce s reklamními/marketingovými agenturami, obchodním
oddělením a zbytkem týmu na projektech týkajících se propagace, sociálních sítí a B2B aktivit.
Koho hledáme

  • Kreativní všestrannou osobu se znalostmi marketingu (může být ze studia i z praxe), která
  • nepustí do světa nic, co by se dalo nazvat grafickým odpadem.
  •  Tvůrce dobrých nápadů do turbulentního světa, který dokáže zavedenou a známou značku
  • držet napřed oproti konkurenci.
  •  Ideální je osoba s aktivní zkušeností se sociálními sítěmi, která bude schopna u pohovoru
  • prezentovat svou práci s texty, grafikou a se svým obsahem.
  •  Osobu vzdělanou na VŠ v odpovídajícím oboru, s angličtinou k občasnému užívání,
  • s řidičským průkazem typu B, se slušným vystupováním a s pozitivním přístupem k práci.

Náplň práce

  • Budování tradiční značky CENTROPEN.
  •  Realizace, kontrola a vyhodnocení efektivity marketingových aktivit.
  •  Spolupráce na tvorbě marketingového a obchodního plánu. Vyhledávání příležitostí na trhu psacích potřeb.
  • Spolupráce a komunikace kontentu sociálních sítí (Instagram, Facebook, Youtube,...).
  • Komunikace s médii.
  •  Podpora prodejního úseku – obchodních zástupců.
  •  Příprava offline a online grafik, bannerů, POS materiálů, PPC kampaní a jiných se
  • spřátelenými reklamními agenturami od zadání až po vyslání do světa.
  • Dohled nad aktuálností webových stránek a informačních materiálů, tvorba článků a jiný
  • copywriting.
  • Prezentace firmy na internetu, v rámci veletrhů, či při jiných příležitostech.

Co Vám můžeme nabídnout:

  •  Participace na marketingovém směru nejprodávanější značky popisovačů v Česku a na Slovensku.
  • Zázemí stabilní české společnosti, plné zkušeností a perspektivního marketingového týmu.
  •  Vhodnou pozici i pro absolventy, se zaučením.
  •  Práce na zkrácený úvazek 20 až 30 hodin týdně.
  • Mzda 23 000 Kč/měsíc při 30 hodinách týdně s průběžným růstem a každoročním navyšováním mzdy.
  • Pololetní a roční odměny (13. a 14. plat).
  •  5 týdnů dovolené,
  • možnost využití firemního rekreační zařízení
  • stravování ve vlastní jídelně s dotovanou cenou jídel.
  • Jedná se o zástup za mateřskou/rodičovskou dovolenou.
  • Nástup dle dohody.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

agentura domácí copywriting zkušenost
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT