- 36 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Rádi se představíme i tobě! Jsme už zaběhlý eshop s nábytkem. Na českém trhu máme silnou pozici a to také díky našim 5 showroomům.
V centru Olomouce máme zázemí pro administrativu, infolinku a logistické oddělení. Dopravu našim zákazníkům zajištujme sami díky flotile vlastního vozového parku. Nabízíme stabilní zázemí, pravidelnou a dlouhodobou spolupráci, možnost osobního a kariérního rozvoje.
- administrativa
- práce v interním systému
- plánování tras a závozů zboží koncovým zákazníkům
- tvorba vozových listů/raportů
- telefonická komunikace se zákazníkem (informování zákazníka o datu a času dovozu zboží)
- koordinace práce a komunikace mezi skladem, řidiči a závozníky
- Práce na PC(na pokročilé úrovni ): Word, excel, mapy.cz , internetoví prohlížeč
- logické a technické myšlení
- komunikativnost na vysoké úrovni
- schopnost samostatné organizace práce
- být pozitivním a teamovým kolegou
- možný nástup ihned nebo duben 2024
- stabilní a přátelské zázemí práci v silné a stále se rozvíjející společnosti
- platové ohodnocení 26.000 - 28.000 Kč /měsíc
-příspěvek na stravné 2000
- atraktivní prémie a bonusy 1000 - 4000
- slevy na firemní zboží
- práce na HPP
Aby toho nebylo málo 🙂: drobné občerstvení na pracovišti, pravidelné teambuildingy a školení , práce v kanceláři v centru Olomouce, možnost kariérního rozvoje, aj.
Výběrové řízení bude probíhat ve dvou kolech. Vyhovující uchaze.če budeme kontaktovat cca do týdne s termínem osobního setkání. Plánované ukončení výběrového řízení je 18.8.2024
Upřednostníme nástup možný IHNED.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.