- 60 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince

Jsme česká personální a poradenská agentura a specializujeme se na výběr zaměstnanců / recruitment, psychodiagnostické testy uchazečů o práci i stávajícího personálu, outsourcing / agenturní zaměstnávání a personální poradenství na území celé ČR. Pro naše mezinárodní klienty obsazujeme vysoce specializované pracovní pozice i mimo hranice ČR, tj. v PL, HU, A, SK.
Do fajn týmu hledám kolegu/kolegyni, který/á se nezalekne administrativy a práce s daty.
Jste analytický typ a baví Vás tabulky?
Uvítáme předchozí zkušenosti s kalkulacemi i šikovné juniory, kteří se chtějí naučit nové věci a mají chuť pochopit, jak fungují procesy v oblasti co-packingu.
• Budete řešit cenové kalkulace v oddělení co-packingu - budete sledovat co jak dlouho trvá, počty kusů, podílet se na tvorbě procesů balení.
• Tvorba vzorků, výpočty efektivity, sledování výrobních procesů a návrhy na zlepšení
• Tvorba výrobních listů, štítků a dalších podkladů pro výrobu
• Zajišťování poptávek u dodavatelů
• Práce v Excelu, interních systémech a databázích
• Účast na poradách, kontakt s klienty a občasná komunikace v AJ
• Do práce můžete jezdit autem nebo využívat svozový autobus z Kladna.
✔ Min. SŠ vzdělání s maturitou
✔ AJ min. na úrovni B1 – musíte být schopný/á se domluvit a nebát se zvednout telefon
✔ Dobrá znalost MS Excel (funkce, vzorce), výhodou znalost Access
✔ Analytické myšlení, důraz na přesnost a pečlivost
K fixní mzdě dle zkušeností počítejte i s bonusy
Dlouhodobou spolupráci na HPP u ověřeného zaměstnavatele na jednu směnu
5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, příspěvek na penzijko a další odměny

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.